Simen_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmmm, dette kan kanskje bli sett på som spoiler av noen, så here goes: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Damn! Fant en SMG til en sellback-verdi av 290 000 i stad! Synd den krever level 40 for å brukes, men dæven, 98x4 damage og 12.6 fire rate, nesten 3x zoom. Playthrough 2 ftw! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå laster jeg det ned <_< for å se hvordan maskinen drar det. De kan bare takke seg selv. Husk å spørre om World release for Borderlands 2 gamer.no Har kjøpt det på steam også for den som måtte lure. prøvde det på pcen min akuratt, det krever ingen ting....kjørte det på laptop kjøpt for 1 år siden for 6000 kroner mulig jeg kjøper det på ps3 senere virket som et nice spill da Cheers, har bestilt deler for 8k nå, så det var godt å vite Neida, skulle oppgradere uansett, men nå skal det i vertfall ikke stå på hardwaren. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde vært fint med noen nordmenn i friendslista som har linje til å være server. Jeg spiller i blant, starter på nytt når folk vil det. Level 12 er min høyeste character. Fadinaway (PC). Får ikke til å serve en game selv uheldigvis, kan rett og slett ikke nok om det til å begynne å rote med porter osv. Må definitivt være en festsperre for et spill som dette at så mange sliter med det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 spiller du det på pc, lovlig?.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Spillet er fantastisk. Det minner mer om Diablo2 enn Fallout3. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Spillet er fantastisk.Det minner mer om Diablo2 enn Fallout3. true. So true. Gleder meg til å bli ferdig med det en gang. spiller nå som roland. men funnet ut at jeg må teste mordecai neste gang. spilte oline igå med en sjuk sjuk snipermann. han hadde speccet opp fuglen. my god den var rå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) prøvde det på pcen min akuratt, det krever ingen ting....kjørte det på laptop kjøpt for 1 år siden for 6000 kroner Kunne sagt det samme, men mtp. at min ett år gamle laptop som jeg betalte 6999 for kan kjøre crysis, risen, red faction: guerilla og veldig mange nye spill på High i god oppløsning så er ikke det en veldig god indikasjon Dette spille krever nok veldig lite i forhold. Har forøvrig spilt opp Brick til level 18 nå og må si han tåler MYE mer enn Roland. Skal gå for maksimum overlevelse og skade(Tank og våpen-treet) Endret 29. oktober 2009 av Martino Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 kjapt spørsmål: Kan 2 stk være Roland på en 4 player co-op? eller er det sånn at hvis man er 4 stk så må man være 1 hvær av de klassene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Man kan ha med seg enhver kombinasjon av klasser i coop. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan man kun oppgradere ammo kapasitet på våpna?er level 18 nå og det eneste jeg kan oppgradere er ammokapasitet.. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan er server opplegget i Borderlands? er det sånn som på cs? kan man joine servere fra hele verdenen eller bare i eu? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det slik at de eneste som må vente på dette spillet er de som kjøper spillet lovlig til PC? Kult opplegg Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det slik at de eneste som må vente på dette spillet er de som kjøper spillet lovlig til PC? Kult opplegg Hvordan det? xD Lenke til kommentar
olav-siggen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 noen som spiller borderlands online på ps3 som er keene på å legge ut ps3 id-en sin så jeg kan adde de som friends? ikke så fett å spille mot TOTALT fremmede <_< Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Psn: YourChallenge har hunter i lvl 22 og berserker i lvl 13 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det slik at de eneste som må vente på dette spillet er de som kjøper spillet lovlig til PC? Kult opplegg Hvordan det? xD Securom stoppar dei som har fått tak i ein tidlig (og lovleg) kopi, medan piratane ikkje treng å bekymre seg over dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå er jeg endelig ferdig med spillet Fullført på lv 35. Er usikker om jeg vil begynne på nytt eller forsette PC versjon Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 noen som spiller borderlands online på ps3 som er keene på å legge ut ps3 id-en sin så jeg kan adde de som friends? ikke så fett å spille mot TOTALT fremmede <_< Bedbird Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 er det kl 00:00 det blir sluppet ut på steam i kveld? Eller må jeg vente lenger? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 vet ikke :/ men lurer på om man kan laste det ned herifra kl 2301 med tanke på engelsk tisforskjell x) http://game.gamesplanet.com/produit.html?product_id=1588&category_id=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå