guttorm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå laster jeg det ned <_< for å se hvordan maskinen drar det. De kan bare takke seg selv. Husk å spørre om World release for Borderlands 2 gamer.no Har kjøpt det på steam også for den som måtte lure. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan man være samme "klasser" om man spiller sammen med noen? f.eks to Lilith og to Hunter? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Alle kombinasjoner går Exia. Prøvde Co-op idag... Aldri om jeg går tilbake til singeplayer Lenke til kommentar
Citus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Samma her Fenix! Prøvde Co-op i går! Elska det ^_^ Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå laster jeg det ned <_< for å se hvordan maskinen drar det. De kan bare takke seg selv. Husk å spørre om World release for Borderlands 2 gamer.no Har kjøpt det på steam også for den som måtte lure. prøvde det på pcen min akuratt, det krever ingen ting....kjørte det på laptop kjøpt for 1 år siden for 6000 kroner mulig jeg kjøper det på ps3 senere virket som et nice spill da Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Til alle inntereserte. kjøpte det nettopp på spaceworld til pc. ja. Spaceworld selger det for tidlig I tønsberg vel og merke Har det på ps3. men har følelsen av at dama blir lettere irritert hvis jeg opptar tvn dag ut og dag inn så får spille det på pc istede hehe. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noe som dessverre ikke funker før den 30. im afraid. Hadde noe det samme i tankene da jeg kjøpte det sist fredag, men hei du SecuRom som ikke lar deg spille før den 30. uansett! <_< Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 merka det. grrrr.. jaja. får "holde ut på ps3" til fredag da hehehe Lenke til kommentar
Citus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Level 43 blir sykt vanskelig med 2 spillere det kommer folk hele tia ^^ Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som vil spille nå? Er lvl 16 og driver på med missionet : Sledge: Battle for the Badlands.. Lagger så syyre med randoms.. Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bestilte fra cdon.com idag. Gleder meg sykt Lenke til kommentar
Citus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Huff huff! 910 achivement points out of 1000! Elsker multiplayer i spillet, det får meg til å faktisk kose meg med spillet ^^ Og nå må jeg ha en liten Dragon Age: Orgins research ^^ Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har enda ikke funnet en game som ikke har høy latency.. Når jeg hopper så er det delay på 0,5 - 1 sekund. vet ikke om det er meg eller serveren, er jo ingen måte å se ms på server / meg..(ps3) Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Wow dette spillet er hardt når du møter finder med høyere level enn deg selv. Når jeg var level 19 møtte jeg noen finder på 28, snakk om å bli eid. Dauer jo av 1 skudd!! Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Begynte på playthrough 2 i stad som level 36 sammen med en annen. Fett å bli letteid av skags igjen, endelig! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Begynte på playthrough 2 i stad som level 36 sammen med en annen. Fett å bli letteid av skags igjen, endelig! Elsker hvor mye de spawner! heelt sjukt! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hvilken level er det alien folka starter å komme ? Har tenkt meg en fin eksplosiv alien rifle Endret 28. oktober 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm, kom meg igjenom som hunter igår. Sitter igjen med en følelse av at dette spillet kunne lett vært GOTY materiale hvis det bare hadde blitt brukt litt mer tid og arbeid på det. Det har ett veldig bra konsept og stil etc og spillet starter fantastisk, men følte at desto lenger jeg kom inn desto mer falt ting fra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå