DubiousCow Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vet man når updaten/fixen kan ventes? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For de som har spilt dette en del, er det noen som helst form for bank? Ser for meg at ut i spillet kommer jeg nok til å spare på en del guns. (Skal ikke spille før fredag selv om jeg har spillet sånn btw) Lenke til kommentar
worthy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 noen her som er rundt level 31-32 og vil co-op'e? Har desverre ikke funnet noen å spille med Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke funnet noen bank ingame, man har en liten inventory - så blir det til at man må bytte ut det man ikke bruker. Flere spillere ingame = Vanskeligere fiender. Vanskeligere fiender = Bedre loot. Jeg er bare en newbie så langt, høyeste characteren jeg har er en lvl 10 Berserker. Endret 27. oktober 2009 av Yzer Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fanden, Pandora-dog Millionaire glitcha hos meg Lenke til kommentar
Citus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 noen her som er rundt level 31-32 og vil co-op'e? Har desverre ikke funnet noen å spille med Add meg på xbox live mate! Er snart lvl 33! Til deg Yzer! Jeg er ikke helt sikker om det kommer en patch snart, tror Gearbox må få litt comments på ting og tang så de kommer med en patch, får håpe at det blir fiksa før Zombie DLC som kommer snart! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Crap, spillet ligger jo på nettet nå for svarte. Release det på Steam, hva venter de på? 27k leechers på bukta, det er jo helt sinnsykt. De skyter seg selv i foten. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er mange, CDON sendte spillet i dag så release trenger ikke å komme før om 3-4 arbeidsdager. Så mye for piratkopieringstiltak... Flere som laster ned pirat nå en hvis de ikke hadde utsatt release. Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har Borderlands på xbox, og har en fyr med litt lav level (Jeg er lvl 7)? Add meg! GT: HstMx Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk mail idag om at spillet var sendt. Blir hardt å ha det i hånda uten å kunne spille det. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har allerede Borderlands via steam, men kan ikke spille det før på fredag. Veldig surt. Eneste problemet med pc versjonen er at man trenger gamespy ID for å spille online. Se Borderlands (pc) guick look på Giantbomb Endret 27. oktober 2009 av Jikla Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk mail idag om at spillet var sendt. Blir hardt å ha det i hånda uten å kunne spille det. You dont say, har hatt 4 eksemplarer liggendes her på rommet siden fredag! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Woho! ferdig med Borderlands ^^ og nå er det time for Multiplayer Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ble 41 i dag. koser meg stort. hadde 96% trophies men så ble dlc trophies lagt til:( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 JSYK så koster Borderlands fremdeles 389 med gratis frakt hos lefdal.com, selv om elkjøp.no har satt opp prisen. Hadde kjøpt det på dagen hadde det ikke vært for litt stram økonomi akkurat nå. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er level 20,tror jeg.. Add meg på PSN: Bedcrab Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Leaf. dessverre ingen bank ingame. tenkte å teste ut å bruke split screen og en alt. men det er jo begrenset det også håper jeg fikk til spoileren under her hvis ikke så beware! Spoiler alert! alien gun fant ett våpen igår som skyter lyn. alien våpen. sinnsykt kult. hver gang jeg fyrer av en salve så kommer det ett skikkelig tordenbrak. og teksten på våpenet er: Lightning never strikes same place twice. but it strikes freakin everywhere! haha edit: ha! fikk det til Endret 28. oktober 2009 av looney79 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Leaf. dessverre ingen bank ingame. tenkte å teste ut å bruke split screen og en alt. men det er jo begrenset det også håper jeg fikk til spoileren under her hvis ikke så beware! Spoiler alert! alien gun fant ett våpen igår som skyter lyn. alien våpen. sinnsykt kult. hver gang jeg fyrer av en salve så kommer det ett skikkelig tordenbrak. og teksten på våpenet er: Lightning never strikes same place twice. but it strikes freakin everywhere! haha edit: ha! fikk det til Høres bra ut det med våpenet ^^! Fant en sjæl men jeg hater den Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk også mail i går. 2-3 arbeidsdager? Skeptisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå