Lexiboij Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg blir i tvil når jeg leser alt dere skriver om de forskjellige karakterene, har til nå hørt at Roland og Lilith er morsomme og spille med. Hvordan er de andre? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spesial skillen til lilith phasewalk er bugga..står på gamespot også..håper de patcher det snart! Blir til at jeg bruker det som en liten løpe boost eller løpe fra fiendene bare -_- Tar veldig lite dmg..og det er litt trist. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Stakkars deg. Husk å ikke bruk samme ordet 3 ganger. Siden det er så tett på release kommer det nok mer inn fortløpende. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bestille fra nett? AS har 3 stk igjen til PS3, da får du det ganske fort etter mine erfaringer Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vil spille litt co-op i borderlands? GT er Rushpowr Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Roland er morsom å spille med men jeg synes han egner seg mest om jeg spiller coop.. Singel player må jeg si Lilith eller Mord... Spiller kun med Lilith nå pga elemental.Phase walk er ok,men jeg bruker den mest til å komme meg unna trøbbel med. Bruker mest pistoler eller smg med kuler som får fienda til å brenne. Rått Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Alle som har PS3 og Borderlands, add meg på PSN: Freddy987 Har Mic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Man, dette spillet er rett og slett hensynsløst. Jeg dro inn i en hule som en level 11 Soldier og forventet en hard kamp siden oppdraget var anbefalt for level 15 og oppover, men helvete heller. Den hulen skulle jeg renske, koste hva det koste ville, og etter å ha slåss mot flerfoldige grupper på 10-15 fiender som ikke engang gav meg pusterom i tre timer var den rensket. Takk gud for hagler, maskingevær og gode skjold. Brutalt fett å gå ut av hulen igjen, nå fem levele sterkere, og bokstavelig talt rive motstanderne på utsiden i små biter med hagla. Endret 26. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 lvl 38 nå. 3 legendary [orange] nå. sweet. critta 4200 med hagla mi. sykt! psn: henrikrox hvis noen vil game coop Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 spiller på ps3 jeg å. Elsker roland. men tenkte å teste ut mordecai som coop figur. har en ubrukt mic liggende ett eller annet sted. kanskje på tide å dra den frem? hehe psn er: Looney79 Men spiller veldig lite online til jeg har fullført spillet minst en gang. Fant en sånn class ting igår for hunter. trur jeg må prøve å lage en split-screen coop og se om jeg kan bruke en char som "bank" på den måten Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk meg det i går, men har det problemet at jeg ikke kan joine folk online. Hvis jeg først får joinet noen, så faller jeg ut av spillet. Hjelp! Har det til Playstation 3, hvis noen lurer.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har spilt Roland til nå, men tenkte mekke meg en Brick med fokus på mad skade! Har jo talents som gir 40% og 50% mer skade, samt 60% mer hp og 50% mindre skade tatt. Sykt Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Roland suger i singel player,etter MIN mening...i coop er han bra pga healing.. Mord er rå pga bloodwingen synes jeg.Lilith er rå pga elemental.. Men nå er det jo slik at ALLE karakterene kan bruke elementvåpen,så egentlig er det ett fett om man digger elementvåpen. Nå er jeg Mord med et ildvåpen og det duger like bra som med Lilith. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hva er de absolutte minimumkrav for å kjøre Borderlands? Jeg har en kamerat som sitter med en ikke i nærheten av moderne laptop. Den har kjørt L4D, Kill Floor og Modern Warfare ganske ok i det siste. Edit: Bør man ikke spille som Lilith nå pga buggen dere nevner? Endret 27. oktober 2009 av Yzer Lenke til kommentar
Citus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Man bør ikke spille med ho, eller vel man kan, men det er kjipt at Phasewalken er herpa! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Roland fungerer egentlig ypperlig pga. turret, men klart, når den er på cooldown får jeg rimelig straff om jeg ikke gjemmer meg konstant pga. lite defansive skills. Er jo en support-class egentlig. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 phasewalk herpa? Oo er ikke det hos meg. hvordan er den herpa hos dere andre? du må jo oppgradere action skillen med slike artifacts for å få den til å gjøre skade på folk f. eks. Phasewalk er jo fin som juling. 3 stykker pepprer løs på deg. phasewalk. flank dem og fyll dem med bly. ELSKER den Lenke til kommentar
Citus Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 phasewalk herpa? Oo er ikke det hos meg. hvordan er den herpa hos dere andre? du må jo oppgradere action skillen med slike artifacts for å få den til å gjøre skade på folk f. eks. Phasewalk er jo fin som juling. 3 stykker pepprer løs på deg. phasewalk. flank dem og fyll dem med bly. ELSKER den Phasewalk melee angrepet tar ikke like mye dmg som egentlig den skal! Flere folk som har spillet til xbox sier det, Jeg vet at man kan bruke artifacts og booste den, men det er bare extra dpsen..selve phasewalken kan bli syk hvis man slår fiendene når man er i phasewalken, og når man gjør det skulle den tatt 100% dmg, men egentlig så tar det 60% eller 50%! Håper du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Merket at det var ganske dårlig når jeg spilte som henne ja. Men skal være en annen nå! Endret 27. oktober 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 aah du mener når du løper bak dem og kakker dem i hue? joa. sånn sett suger den. men bruker den sjeldent til det spurter bak dem og knerter dem fulle av bly før dem skjønner hvor jeg ble av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå