Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..har ikke peiling alt funka får meg..men jeg har -store- problemer med Mad Mel bossen..har ikke peiling kordan jeg skal ta den med andre ord så syns jeg han og kompisene hans er OP! :p

Lol fikk det til..!

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Er i samme situasjon AltF4 ;). Gleder meg til å starte den uendelige jakten på våpen. Det ser ut til at skalaen på spillet er større en jeg trodde. Håper bare fiendene er litt mer varierende en jeg håper, i de alle fleste gameplay videoene jeg har sett har det vært de overvokste rottene som har vært i fokus.

Lenke til kommentar

De forvokste Skag jævlene, dem store, grønne og svarte med svære øyne, hvordan i helvete dreper jeg dem? dem tåler jo femti magasiner med SMG, og når jeg bruker Flammepistol greie så mister dem ikke så mye liv heller, og dem åpner jo aldri munnen? Makan til ammunisjons waste...

Lenke til kommentar

For min del blir jeg hyperstressa av tanken på at alle våpen jeg plukker opp eller ser kan være bare et ørlite gram bedre enn det jeg har, og om jeg derfor skal drepe han som har det for å sjekke. Jeg få jo aldri følelsen av å ha et godt nok våpen som jeg kan bruke en stund. Ender som regel opp med å bytte til et annet våpen innen kun minutter.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette og Uncharted 2 på lørdag, men er borderlands som har blitt spilt mest :) Sier vel litt når uncharted 2 er fantastisk bra i min bok, men er bare svak for rpg/fps spill, og særlig en kombinasjon av de!

Våpen"systemet" fungerer veldig bra. Fant en stykk syk hangle som jeg critta 1400 med, ikke spør hvordan :p 360dmg var vel skaden den hadde. (33skade pr. prosjektil, 12 prosjektil) Det våpenet jeg har hatt lengst tror jeg.

Lenke til kommentar

For min del blir jeg hyperstressa av tanken på at alle våpen jeg plukker opp eller ser kan være bare et ørlite gram bedre enn det jeg har, og om jeg derfor skal drepe han som har det for å sjekke. Jeg få jo aldri følelsen av å ha et godt nok våpen som jeg kan bruke en stund. Ender som regel opp med å bytte til et annet våpen innen kun minutter.

Slik har jeg tenkt på det en stund. Vet nå ikke hvordan det blir, men tror nok dette blir det spillet jeg bytter våpen på mest.

Jeg misliker at de første spoilerne begynner å komme fram.

Lenke til kommentar

Det var veldig mange bosser i dette spillet som faktisk var vanskelig. Det er positivt viss noen lurer. Fant nettopp en hagle med 3x zoom noe som er helt ubrukelig på en hagle. fant også en hagle som hadde 0.0 i nøyaktighet. For ikke å snakke om en smg som fyrte av skudd som spratt når de traff noe og snurret i en spiral i i motsetting til rett fram.

Lenke til kommentar

Husker jeg lovet en rapport, kom litt seint da men. Siden jeg har lyst til å spille mer kommer bare en kort rapport. Spillet er utrolig morsomt til nå og har egentlig en ganske nybegynner vennelig start, men du merker fort at det eskalerer i vanskelighetsgrad. Men samtidig lærer du mye fort, noen ganger blir du nødt til å kitte deg gjennom skjoldene til fiendene så du endelig får tatt dem ned, for noen av folka her har sinnsykt mye skade på lager. Spillet er morsomt og har vekket gleden min for singelplayer delen av spill igjen. Spiller bare singelplayer til jeg har rundet spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det til ps3. Det var planen å kjøpe det til xbox men en venn av meg nektet å kjøpe det til xbox.

Enda et fett våpen: Rocketluncher som skyter 5 skudd i burst med 3x syreskade. verdt av de skuddene har 255skade + stor kjangse for syre skade. :whistle: Den er kjekk å ha på bosser.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...