Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og nå ble jeg lvl 20! litt rart at det ikke så mange på i dag skulle ønske å lage en ny char å game med noen kanskje Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har hatt problemer med å levere inn questene i "dahl Headland" jeg greier ikke å levere inn Fuel Deud, Well There's your problem right there og scavenger: revolver. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hmm..har ikke peiling alt funka får meg..men jeg har -store- problemer med Mad Mel bossen..har ikke peiling kordan jeg skal ta den med andre ord så syns jeg han og kompisene hans er OP! Lol fikk det til..! Endret 25. oktober 2009 av Citus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vennligst legg slikt i spoiler, noen av oss vil gjerne oppleve ting selv når vi får det på PC til helga Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ah shit..sant som en newbish liten gutt, kan noen si meg kordan jeg setter inn spoiler greia? Hadde vert kurrant til å ha det til neste gang jeg skal prate om ting som folk ikke vil høre! eller vel se da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) [ spoiler]det som ikke skal spoiles[ /spoiler] Uten mellomrom i klammene Endret 25. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 My pleasure. Spillet ligger nå som "Not yet released" på min Steamliste. Ser særs bra ut blandt favorittene mine! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er i samme situasjon AltF4 . Gleder meg til å starte den uendelige jakten på våpen. Det ser ut til at skalaen på spillet er større en jeg trodde. Håper bare fiendene er litt mer varierende en jeg håper, i de alle fleste gameplay videoene jeg har sett har det vært de overvokste rottene som har vært i fokus. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De forvokste Skag jævlene, dem store, grønne og svarte med svære øyne, hvordan i helvete dreper jeg dem? dem tåler jo femti magasiner med SMG, og når jeg bruker Flammepistol greie så mister dem ikke så mye liv heller, og dem åpner jo aldri munnen? Makan til ammunisjons waste... Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hmm jeg prøver å finne noen som har tid til å game mye men det er ikke mange..Spillet kult, det er fantastisk in all..men, det er noe med questsa som gjør meg utrolig uinteressert! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For min del blir jeg hyperstressa av tanken på at alle våpen jeg plukker opp eller ser kan være bare et ørlite gram bedre enn det jeg har, og om jeg derfor skal drepe han som har det for å sjekke. Jeg få jo aldri følelsen av å ha et godt nok våpen som jeg kan bruke en stund. Ender som regel opp med å bytte til et annet våpen innen kun minutter. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kjøpte dette og Uncharted 2 på lørdag, men er borderlands som har blitt spilt mest Sier vel litt når uncharted 2 er fantastisk bra i min bok, men er bare svak for rpg/fps spill, og særlig en kombinasjon av de! Våpen"systemet" fungerer veldig bra. Fant en stykk syk hangle som jeg critta 1400 med, ikke spør hvordan 360dmg var vel skaden den hadde. (33skade pr. prosjektil, 12 prosjektil) Det våpenet jeg har hatt lengst tror jeg. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Smgen jeg fant random på en dude var et monster våpen..elsker kordan våpen systemet har så random drops ^^ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For min del blir jeg hyperstressa av tanken på at alle våpen jeg plukker opp eller ser kan være bare et ørlite gram bedre enn det jeg har, og om jeg derfor skal drepe han som har det for å sjekke. Jeg få jo aldri følelsen av å ha et godt nok våpen som jeg kan bruke en stund. Ender som regel opp med å bytte til et annet våpen innen kun minutter. Slik har jeg tenkt på det en stund. Vet nå ikke hvordan det blir, men tror nok dette blir det spillet jeg bytter våpen på mest. Jeg misliker at de første spoilerne begynner å komme fram. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det var veldig mange bosser i dette spillet som faktisk var vanskelig. Det er positivt viss noen lurer. Fant nettopp en hagle med 3x zoom noe som er helt ubrukelig på en hagle. fant også en hagle som hadde 0.0 i nøyaktighet. For ikke å snakke om en smg som fyrte av skudd som spratt når de traff noe og snurret i en spiral i i motsetting til rett fram. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Sorry Lexiboij tenkte ikke over det! Oh Head_Hunter, ps3 eller xbo360? Endret 25. oktober 2009 av Citus Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Heh, hagle med sniper sikter er alltid like morsomt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Husker jeg lovet en rapport, kom litt seint da men. Siden jeg har lyst til å spille mer kommer bare en kort rapport. Spillet er utrolig morsomt til nå og har egentlig en ganske nybegynner vennelig start, men du merker fort at det eskalerer i vanskelighetsgrad. Men samtidig lærer du mye fort, noen ganger blir du nødt til å kitte deg gjennom skjoldene til fiendene så du endelig får tatt dem ned, for noen av folka her har sinnsykt mye skade på lager. Spillet er morsomt og har vekket gleden min for singelplayer delen av spill igjen. Spiller bare singelplayer til jeg har rundet spillet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg har kjøpt det til ps3. Det var planen å kjøpe det til xbox men en venn av meg nektet å kjøpe det til xbox. Enda et fett våpen: Rocketluncher som skyter 5 skudd i burst med 3x syreskade. verdt av de skuddene har 255skade + stor kjangse for syre skade. Den er kjekk å ha på bosser. Endret 25. oktober 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå