Citus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 DER fikk jeg endlig komme hjem fra kompisen nå kan jeg endlig game! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Stemmer det Lakus, man må gå igjennom quests fler ganger. Det er også hosten sitt spill som spilles, med andre ord er det veldig dumt å hoste et spill når man har 3 quests igjen hvis man har planer om å spille lenge. Da tror jeg jaggu at jeg holder meg til singleplayer, selv om jeg hadde sett frem til litt coop. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis man spiller co-op bare for opplevelsen anbefaler jeg at dere bruker karakterer dere ikke har spilt på enda. Mener altså en som spilles på singleplayer og multiplayer og en som spilles kun i multiplayer. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har spilt opp i en del timer med broren min på splitscreen, opp til level 13-14. Jeg spilte som Siren, sinnsykt gøy spill på coop, og vanskelig. Synes at Sirens special ability var litt dårlig, kan hende den blir ber, men var ganske nytteløst. Digger å plukke opp nye våpen og ting i ett sett Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Spillet klarer ikke helt å fenge meg er i level 7. Blir det kjekkere utover? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Spillet klarer ikke helt å fenge meg er i level 7. Blir det kjekkere utover? Ikke gi opp spillet helt enda. Fiendene blir mye mer strukturerte jo høyere level du er. Husk at du mangler 43 levler... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ... og før noen gir opp vil jeg anmode de om å prøve dette spillet med minst én, helst tre venner. Det er et helt ålreit spill, om enn ikke for alle, alene - det er når man er fire at det virkelig briljerer. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 for et jævla fett spill spleisa på spillet med en kompis med tanke på å spille splitscreen coop.. Kommet til level 11 og synes det er jævlig kult.. Deilig med et moro splitscreenspill igjen.. (odst var forsåvidt kult det og) Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Shit jeg er lvl 13 og syns spillet er vanskelig og jeg elsker det! men håper at noen her vil starte ny char til xbox 360 og runne det sammen eller no Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ... og før noen gir opp vil jeg anmode de om å prøve dette spillet med minst én, helst tre venner. Det er et helt ålreit spill, om enn ikke for alle, alene - det er når man er fire at det virkelig briljerer. Jeg har alltid tenkt meg at å spille Borderlands alene er det samme som å spille L4D alene, enkelt og greit. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Spilt alene til nå og syntes det er jævlig fett jeg Level 13 er jeg vel tror jeg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror jeg vil kose meg mer med selve spillinga alene - jeg liker å ta meg god tid og ta til meg intrykkene, og med 4 stykker ravende rundt guns blazing blir det ikke alltid til at selve kosen får ta like stor del som actionbiten. Men for all del, action er moro det også! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Eg legger spillet i hylla og får vente til en kompis kommer på besøk en gang. Vente på Call of Duty Modern Warfare 2 og Dragon Orgins. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Synd å høre det xp3ri3nz du ble jo bare lvl 7 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som har sett di extra clap trappene rundt i instances? Er det en lannen Claptrap i Skag Gully? Som man kan hjelpe? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er ikke en der såvidt jeg vet, vært igjennom zonen 2 ganger med 2 forskjellige chars og har ikke sett en. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hmm kanskje det er ingen det da ^^ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer litt på om noen vet hvor stort hele Borderlands er? altså hvor stort kartet er. Om ingen har et bilde av det så kan man sammenligne med et annet spill istedet? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 33 sq miles sier folk på Gamespot forumet hvertfall, at det er litt større en Oblivion For meg holder det hvertfall! ^^ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo nok til mange timer med utforskning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå