Citus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Street fighter 4, Prince of Persia og noen indie spill..XII, Naruto games... Endret 23. oktober 2009 av Citus Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Street fighter 4, Prince of Persia og noen indie spill..XII, Naruto games... Her er ei liste over alle cel-shading spill som finnes ^^ http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cel-shaded_video_games Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er det ikke. Jackie Chan Adventures er ett av mange spill som mangler på den lista. Verre er det at mange av de som listes ikke bruker cel-shading-teknikken, men visuelle grep som ligner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Borderlands har dessuten et litt videreført begrep, siden fler av tingene i spillet er tegnet for hånd. Jeg gleder meg til fredag den 30. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Det er det ikke. Jackie Chan Adventures er ett av mange spill som mangler på den lista. Verre er det at mange av de som listes ikke bruker cel-shading-teknikken, men visuelle grep som ligner. Okei hadde ikke lest gjennom, men de fleste står iallefall der. Wikipedia er sjelden perfeksjon xD Endret 23. oktober 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Leser som en helt her, blir bare mer og mer missunelig jo mer jeg leser <_< Vil ha dette spillet gruelig mye... Men har ikke rå enda, å uansett vet jeg ikke hvilken platform jeg skal ha det til. Men hvordan er det med levelinga i spillet da? Får du skill points du kan bruke til forskjellige ferdigheter osv, eller? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg gjør det selv SvinepelS! Ha en go natt people! ses 24/7 kanskje i morgen også..hvis jeg ikke får Borderlands that is Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja bry meg ikke så mye om det, at rotter har penger å sånn. Men det er plagsomt at dei dukker opp helt sånn plutseligt, spesielt viss du er i kamp! Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det hull overalt som de kommer ut av støtt og stadig, så det er nok noe man må bare finne seg i Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 OG DER fikk jeg borderlands i posten i dag! woho! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg dør snart... Jeg sitter å prøver å finne noe jeg kan spille fram til 30. Sliter med det. Fra 1-10 hvordan har spillet vært for dere med konsoll? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Borderlands var mitt 2. Spill til ps3 (1.fps) så kontrollene var litt anderledes enn det jeg er vandt til. Jeg spilte i 7 timer i strekk i går og kom til lvl 14 med soldat. Jeg har elsket vert sekund så langt. 9/10 En ting som skuffet meg dypt var at jeg ikke fikk en drit av å drepe en boss som var 2 lvl høyere enn meg og jeg måtte "jukse" for å slå han. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er nå lvl 6 Siren etter å ha spillt det i 1time og 30 minutter huff jeg loker så mye rundt:P Spillet er suuuper morro! Elsker kordan dropsa funker, elsker kordan spillet er i det hele tatt jeg gir det 9/10! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er bra å høre. Gleder meg vilt til 30. 9/10 av den svært så kritiske gjengen her er ikke så værst. @Head_Hunter: Fant du healing skillen til Roland? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg dør snart... Jeg sitter å prøver å finne noe jeg kan spille fram til 30. Sliter med det. Fra 1-10 hvordan har spillet vært for dere med konsoll? Spilte 4-5 timer i natt med 2 kamerater. Var utrolig morsomt Startet vel klokken 1-2 eller noe og plutselig var klokken 6 Kontrollen sitter bra (dersom du er vant til konsoll FPS) og grafikken er super. Digg spill! Så langt er dette en 9-10 for meg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tja, ikke støtt og stadig Kommer ett par ut hvert hull, så er det "tomt" for en god stund. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Så dårlig.. Elkjøp selger det for 349,- og så er det ikke én som har det inne i hele Oslo. Ikke lerfdal heller. Endret 24. oktober 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Rart, elkjøp her selger det for 600. Lefdal for 400 derimot Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvorfor er det ingen norske anmeldelser av spillet? Ikke at det betyr noe for min del, spillet er i hus, men bare lurte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mas nok på Gamer så kommer de vel med noe tenker jeg. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fordi skribentene er for opptatt av å spille til å skrive anmeldelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå