Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Champion - No heaven. Spotifylink Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hehe takk takk fant det akkurat ut selv. Google sangtekster er undervurdert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) http://www.giantbomb.com/news/we-played-borderlands/1590/ giantbomb.com har også fått prøvespille Borderlands. 10 minutters videointervju med Randy Pitchford. Viser en del gameplay jeg ikke har sett før i hvert fall, og det ser enda tøffere ut nå Endret 29. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dette ser jo helt sykt ut! Også coop-splitscreen da, mmmm. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Æsj, skulle ønske jeg virkelig følte den type grafikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg elsker cel-shading, men som vanlig så sliter jeg litt med å engasjere meg med gameplayvideoer så lenge det ikke er "vanlig" grafikk. Det blir liksom for mye tegnefilm over vidoene, men jeg vet det går over så fort jeg får kontrollen selv. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Samme her. Har faktisk aldri spilt et spill med cel-shading :s Endret 29. juli 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Alt ser glimrende ut med dette spillet og jeg håper at det blir like fantastisk som det ser ut. Men jeg skal være mer tålmodig enn de fleste her inne før jeg går mann av huset. Jeg husker fortsatt at Hellgate: London lovte ca. det samme som Borderlands gjør nå: dvs. en god blanding av FPS, MMORPG og Diablo-aktig gameplay. Men spillet viste seg å være en nedtur av utrolige dimensjoner selv om det var ex-Diablo utviklere som stod ansvarlig for produktet. Utvikleren har gått konk og alle servers er stengt. So much for the hype... Konklusjon: vent og se. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Samme her. Har faktisk aldri spilt et spill med cel-shading :s You sir, have lost out on something. XIII og killer7 for å nevne 2. Khogn, giantbomb.com sammenligner også med Hellgate: London men de forteller at de ser Borderlands som mer fullendt enn tidligere nevnte spill. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Takk for GiantBomb-linken AltF4, bra intervju. Gleder meg mer og mer til spillet, jeg er bare usikker på hvordan det er i SP. Jeg har aldri vært personen som liker å klare et spill med venner, dette gjelder første gangen jeg spiller det. XIII var sykt rått, rett og slett et av de beste spillene jeg spilte forrige generasjon! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Just doing my job ^_^ Samme her. Jeg tillater meg å tvile på om enspilleren egentlig er noe særlig, men om det er samme historien som flerspilleren, noe det jo tydeligvis er når jeg tenker meg om, så kan den jo være bra. Har adlri spilt coop før faktisk, bare sånn smått i Gears of War og Army of Two. Men får prøve det nå, så da blir det nok kjøp til pc'en! Må bare se hvordan det er først, altså. Ja, jeg elsker XIII selv - historien og den utpregede grafiske stilen er helt herlig, og jeg får nesten lyst til å kjøpe tv-serien. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kan ikke huske å ha spilt noen Cel-shading spill jeg heller, men jeg regner med at jeg trives så lenge gameplayet er interessant og underholdende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du glemmer gjerne at det er det - det vil si, du godtar det greit fordi du ikke tenker over det. Alt er jo slik i den verdenen, og da går det greit. Et annet eksempel er Prince of Persia til X360. Også nydelig grafisk cel-shading. Kraften til denne stilen ligger i fargebruken - man kan bruke sterke og mange farger uten at det gjør så mye, til motsetning av "vanlig" grafikk hvor man gjerne må være litt forsiktig for at man ikke skal svi øya av seg eller i hvert fall bli litt småkvalm. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Når jeg tenker meg om så er vel Zelda: Windwaker cel-shading, og det nøt hvert minutt. Så det blir nok ikke et problem med Borderlands. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, det stemmer det Nei, jeg tror det skal gå ganske så bra jeg. Gleder meg til å spille cel-shading igjen! Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 cel-shading er en liten blessing in disguise skal jeg si dere LoZ: WindWaker, Prince of Persia, XIII, Killer7 er alle geniale spill no more heroes er jo også genialt, bare for å adde litt dette blir bra folkens! must have! co op også Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Box-art, for de som ikke har sett det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hm. Den var jo... litt kjedelig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Samme her. Har faktisk aldri spilt et spill med cel-shading :s Zelda: WindWaker, XIII, Prince of Persia Xbox 360 og Killer 7 burde berolige deg ang. Cel-shading. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Redd det blir et nytt Far Cry 2 eller Mass Effect. Men får håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå