head_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte det nettopp til ps3 og holder på og installere nå. viss noen vill joine meg legg til PS ID: Bedbird Edit: skulle egentlig kjøpe forza men i de 3 butikkene jeg var hos hadde det ikke Endret 23. oktober 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hoho, kom akkurat hjem fra Elkjøp hvor jeg plukket med meg 4 eksemplarer av Borderlands til PC Skal nemlig ha LAN neste helg, så kjøpte til alle sammen. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kødder du? Har de sluppet det til PC også nå? Nesten så jeg begynner å hate Gearbox. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nei tror ikke det, er nok bare de som jobba på elkjøp som ikke hadde fått med seg at PC versjonen ikke blir lansert før neste fredag. Tenkte jeg skulle utnytte situasjonen da jeg tenkte at de sikkert hadde fått inn PC versjonen når de hadde fått inn konsoll versjonene og. Og det hadde de Edit: Har ikke tenkt til å spille det noe særlig på PC, bare godt å vite at LAN'et neste uke er i boks med tanke på hva vi skal spille Endret 23. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nja, vil ikke kalle meg så lucky.. prøvde å installere det nå, men jaggu har de ikke lagt inn SecuRom, med online release date check. Så får nok ikke spilt før den 30. allikevel. Men som sagt, bare godt å vite at jeg har det Får vel bare spille det på 360 i mellomtida Endret 23. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så det er ikke nok å bare koble av internett og stille tiden fram en uke? Greit å vite at det var en feiltagelse. Hadde de solgt det i butikker hadde jeg kanselert ordren og syklet ned på butikken og kjøpt. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sto klart og tydelig at jeg måtte være kobla til nett når jeg skulle installere, så hadde mine tvil om at det kom til å gå. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo da svært problematisk for de som ikke har internett... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sto klart og tydelig at jeg måtte være kobla til nett når jeg skulle installere, så hadde mine tvil om at det kom til å gå. Hadde jeg vært online litt tidligere kunne jeg fortalt deg dette, da jeg leste det i en artikkel på Kotaku i forgårs. Kanskje dette er en god metode å unngå at folk ikke får spilt spillet før de skal? Men er det uansett noen som vet akkurat hvorfor PC-utgaven ble utsatt? Kan jo ikke være selve spillet siden noen selger det allerede? Kan hende det står her men at det har gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det jeg har fått med meg er at de skulle legge inn noe sikkerhets tiltak mot piratkopiering. Det har de alt gjort, men hvorfor de ikke kunne ha hatt release i dag er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det jeg har fått med meg er at de skulle legge inn noe sikkerhets tiltak mot piratkopiering. Det har de alt gjort, men hvorfor de ikke kunne ha hatt release i dag er ikke godt å si. Det er jo får dei vill tjene mer penger! Dei vil nemlig at vi skal kjøpe det til xbox først! Siden piratkopiering er mye vanskeligere der! Det er jo en trend som mangen gjør nå fårtiden, slipper først konsoll så pc litt senere! Alt går i penger! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser for meg at de gir det ut på konsoll først, så de som virkelig vil ha det føler et så stort press at de kjøper det til enten 360 eller PS3, isteden for å vente på PC versjonen. Eller en eventuell piratkopi som kommer ikke lenge etter. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hvilken klasse er det som regenererer skudd? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Berserker regenerer liv hvertfall! Det jeg spiller som Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) hvilken klasse er det som regenererer skudd? Det er Soldier. Et talent i talent treet. Endret 23. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hvilken klasse er det som regenererer skudd? Det er Soldier. Et talent i talent treet. Jeg er soldat men finner ingen talent hvor du genererer skudd Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan jeg muligens ha tatt feil? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, det er Soldier, husker det godt fra GB-rask-kikke'n. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Roland finner det ikke her heller, er jeg blind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå