Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sier bare det koster 349 på nettet så får jeg det til den prisen... smisker bare med ei sykt deilig rype i kassa B) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 AS hadde driti seg ut med min ordre, så de fikk sendt det i dag. Får det da enten i morra eller lørdag. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har bestilt fra cdon her og har fått noen sendingsbekreftelse? Tror jeg skal sende dem en liten smekk på lanken, kanskje. Jeg burde jo driti i forhåndsbestilling og heller bare gått i butikken i morgen og kjøpt det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er dette spillet å oppdrive på release tro? Ser elkjøp har fine priser(389 for ps3-versjonen) Er rimelig lei av å måtte forhåndsbestille spill om dagen, er ingen brukbare butikker i denne byen (Stavanger). Elkjøp-butikkene i sentrum har ikke en DRITT av spill, er helt fantastisk dårlig. Forus har til tider. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har bestilt fra cdon her og har fått noen sendingsbekreftelse? Tror jeg skal sende dem en liten smekk på lanken, kanskje. Jeg burde jo driti i forhåndsbestilling og heller bare gått i butikken i morgen og kjøpt det. Tror ikke det har kommet noe fra CDON, men det burde vel komme etter at man har bestilt? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjøpte det på Steam for 370 spenn. Dragon Age og Borderlands ! Blir svineinfluensa på meg gitt ! Kan noen sende meg en klyse ! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har bestemt meg for å handle på Steam selv. Gleder meg til neste helg! Fortsatt usikker på hvilken karakter jeg skal bruke, siden det å snipe ikke var en veldig vellykket taktikk tror jeg ikke Mordecai blir et valg alikevel. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vårt kjære spill Borderlands har toppet gamefaqs top 10 game og wanted FAQs Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 This is going to be huge. Teller dagene nå. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har nå spilt til lvl 11, og må si det er veldig gøy, og kan tenke meg at det blir enda mer gøy når man er 2-4 som spiller sammen! Venter meg at i morgen kommer mange på vennelisten min på Live til å spille Borderlands, så da blir jeg ikke alene Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan noen komme med en mer utfyllende post, og forklare litt "pros and cons"? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Leaf joiner å spille i morgen jeg. Må bare få koblet opp live tho. Har en live kode ligende her. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vårt kjære spill Borderlands har toppet gamefaqs top 10 game og wanted FAQs Topper og salglisten på Steam inne action katergorien. Faen, jeg må i utdriknings lag og på en svær fest den 31, noen som ser problematikken? Tror jeg må utsette spillingen til Søndagen da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da venter jeg bare på at skolen skal bli ferdig så jeg kan hente opp spillet. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da venter jeg bare på at skolen skal bli ferdig så jeg kan hente opp spillet. Du er heldig, jeg venter på den 30. så jeg kan komme hjem fra ferie Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Huff hvis jeg får borderlands i dag så rekker jeg å spille i en time kanskje..jeg skal bort hele helga -_- Lenke til kommentar
halodude Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Blir en både dyr og gledelig november for meg i alle fall Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da var spillet i boks. På 360 though ;/ Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skulle aldri ha bestillt spillet -_- Må vente til Mandag tipper jeg! gah! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) De gjør det de kan for å straffe vi som hadde tillit til spillet og forhåndsbestilte... Endret 23. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå