Villanden Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kjipt at det er pushed back til 30. på pc da. Men da blir det en ekstra fin bursdag for meg. 31. fyller jeg år. Endret 21. oktober 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hehe grattiz på forhånd Villanden ^^ som sakt gleder meg til elkjøp gir meg spillet WOHO! Siren ftw Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vurderer nesten å gå over til X360 fordi jeg sliter med å vente, men jeg skal nok greie å vente en uke. Tror jeg. Styrer glatt unna de fleste anmeldelser! Gleder meg til å prøve spillet selv. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 og da er jeg level 20! Desverre er det ikke så mye co-op action going on akkurat nå :/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vurderer nesten å gå over til X360 fordi jeg sliter med å vente, men jeg skal nok greie å vente en uke. Tror jeg. Styrer glatt unna de fleste anmeldelser! Gleder meg til å prøve spillet selv. Blir jeg nødt til å komme til Råholt for å "pay you a little "visit, eller? De konsoll-greiene er ikke bra helsa. Holder meg også unna anmeldelsene. Vil oppleve mest mulig på egenhånd. Er jo tross alt ingenting som kan endre min mening om å kjøpe dette spillet, så jeg trenger ikke anmeldelsene nå. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Worthy ødelegger meg. Snart slåss jeg ikke som en gentleman! Er jo egentlig ikke så lang tid igjen nå, og som sagt tidligere, blir ikke mer Borderlands lesing fra min side. Nå roer jeg ned. Prøver å fordrive tiden som best jeg kan og vente... Endret 21. oktober 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vurderer nesten å gå over til X360 fordi jeg sliter med å vente, men jeg skal nok greie å vente en uke. Tror jeg. Styrer glatt unna de fleste anmeldelser! Gleder meg til å prøve spillet selv. AltF4 follow me to ze dark side! Shit jeg må si det igjen! jeg gleeeedeeeer meg! Lenke til kommentar
halodude Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vurderer nesten å gå over til X360 fordi jeg sliter med å vente, men jeg skal nok greie å vente en uke. Tror jeg. Styrer glatt unna de fleste anmeldelser! Gleder meg til å prøve spillet selv. AltF4 follow me to ze dark side! Shit jeg må si det igjen! jeg gleeeedeeeer meg! Du smitter.... Gleeeeeedeeeer meeeeeeeeeeg!!! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 er det noe fordel ved å forhånds bestille det? er usikker på om jeg skal droppe Borderlands en stund til jeg har spilt Dragon Age x) Må prøve spillet en eller en annen gang uansett Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er vist problemer med PS3 versjonen sin co-op....bombe det var PS3 utgaven da... Men en fiks er vist påvei Kilde: http://kotaku.com/5386810/ps3-version-of-borderlands-has-co+op-issues-gearbox-promises-fix Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 er det noe fordel ved å forhånds bestille det? er usikker på om jeg skal droppe Borderlands en stund til jeg har spilt Dragon Age x) Må prøve spillet en eller en annen gang uansett Eneste fordel er at du er garantert å få det på dagen. Det gir degen god grunn til å sende en slem purring til butikken hvis du ikke får det på dagen. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvor ble det av anmeldelsen som lå her tidligere i dag? Rakk ikke å lese hele på jobb! Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Til dere som HAR spillet; hvem av karakterene synes dere er best?med tanke på våpen,helse,styrke osv... Har hele tida tenkt på å bruke Siren når jeg får spillet,men hun virker så lita og svak.. Vil gjerne høre hva dere synes og hvilke favoritter dere har og hvorfor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Selger Elkjøp det i butikk for 399, eller er det kun forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror det er begge dela men er desverre ikke sikker >.< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmm, for har veldig lyst på spillet, men tviler på at jeg har råd akkurat nå. Lenke til kommentar
halodude Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 synes det kunne vært 4 player split-screen, eller i det minste 2 player split screen system link Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det ikke 2-player splitscreen a? Uansett, AS sendte meg spillet i går, så er ganske sikker på at det ligger i postkassa når jeg kommer hjem i dag Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fader da, burde ikke CDON ha sendt spillet allerede hvis det skal nå fram til i morgen? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 kommer Borderlands ut i morra? var det ikke den 30. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå