Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Kan nesten si at alle gangene Gamespot har gitt et spill jeg digga 8,5 ble spillet..skuffende..ikke star wars force unleashed da! :) Men jeg har hvertfall bestillt Borderlands fra elkjøp! Og det er jeg gla over ^^ Blir gamings på meg i helga!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror da ikke det, hvis du for eksempel da har tatt de fleste questsa så tror jeg du kan hvertfall dra til verden til en kompis og dermed hjelpe han med quests, vet ikke om du får XP for dem :) Kan sjekke Gamespot senere eller no kanskje det står noe der!

Lenke til kommentar

Your character can be used in both single and multiplayer, and while you can't get the experience points from beating a quest twice, you can help your friends with some extra firepower by tagging along when they go to kill 20 of this or collect the bounty on that.

-dette sto på arstechnica sin anmeldelse

Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Spilt spillet i en time, helt utrolig bra. Grafikken er ganske så flott, og levelsystemet funker veldig godt. Kombinasjonen av FPS+RPG fungerer veldig bra, men som sagt har jeg ikke spilt så lenge. Så dette blir mer førsteinntrykket mitt. En del ganske kule quester i starten av spillet, jeg er ganske så sikker på at de fleste som liker sjangeren vil bli fornøyd med dette spillet ;)

Lenke til kommentar

Tenkte meg det hoho!Migasa skal du ha Borderlands til xbox ps3 eller pc?

Blir nok Xbox for meg, men er på Grand-Canaria til den 30. og jeg har teoretisk sett ingen Xbox ennå :p

Skal kjøpe elite når jeg kommer hjem, sammen med Borderlands på Xbox :)

Høres bra ut mate, da tipper jeg vi ses i borderlands når du har fått deg xbox ;)

Lenke til kommentar

har en level 13 soldier, spillet virker ganske solid hittils, elsker å se når rares og epics dropper, alltids spennende å løpe bort å se hva det er for noe. Om noen flere her har det og er rundt level 11-13 så hadde jeg ikke sagt nei takk til litt co-op altså!

Lenke til kommentar

Haha, på expert har vi hvertfall fått det inn, så jeg tok med meg en kopi i går<3

EDIT:

En ting jeg virkelig hater med spillet er kjøringen dog. jeg synes det er tungvint å måtte gasse/bremse med opp/ned istedenfor triggerene :/

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...