halodude Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Samme her, ser ALLTID på cutscenen i starten av spill, den beste hittil må være killzone 2, har aldri vært så spent på et spill før. Har heller ikke sett cutscenen til Borderlands Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ser ign har en review oppe også, vet ikke om den er nevnt, spillet fikk 8.8. Gleder meg, er de ute i butikkene på fredag på konsoller? Står så mange forskjellige slippdatoer forresten, hvis det er noen ps3 folk som vil spille masse coop, så bare add meg på psn; henrikrox Endret 20. oktober 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
Citus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spillet kommer ut til xbox 360 og ps3 til fredag 23 oktober! Eneste review jeg ikke har sett er vel på Gamespot.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Etter mye om og men har jeg bestemmt meg for å spille mordecai pga, den awsome fuglen. Jeg hadde planer om å spille som soldaten men jeg tror alle kommer til å velge den. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Blir vel Mordecai på meg og, mest fordi han har et talent tree som fokuserer på Loot, noe jeg liker veldig godt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå er riktignok alle klassene i dette spillet ranged. Men siden mordecai er snikskytteren av de tre velger jeg nok den klassen. Liker å stå litt på avstand og fyre løs svære prosjektiler, enten det er piler eller kuler. Vel vel. Blir nok ikke mye tid til å spille før tidlig i neste måned. Innlevering og framføring mellom 2. november og 6. november. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg blir vel Siren..mmmm gleder meg og helt off topic Leaf jeg er fascinert av di fargete strekene du har på signaturen..særlig hvis man skal "Kopiere" dem...med det blå lyset..anyway back on topic..jeg skal vel ha Siren fordi det ser mongo heftig ut ^^ Ser ut som alle skal være huntarden Endret 20. oktober 2009 av Citus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Når jeg skal spille alene skal jeg bruke Roland (soldat) fordi han kan både heale og regenerere ammunisjon. Online skal jeg bruke Mordecai tror jeg. Det er jo som Snorre nevner slettes ikke grunn til å bruke samtlige våpen i spillet bare fordi man spiller med en tank eller en sniper, dessuten blir man bedre med våpen man bruker - rett nok uten å få fordeler med de våpnene. Da tenker jeg på f.eks. Mordecai som kan oppgradere pistolen sin til å skyte to skudd på èn gang for eksempel. Endret 20. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
halodude Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Regner med at jeg også blir enten Lilith eller Mordecai, fordi jeg aldri har hatt noen sans for tanks. Liker å være liten og rask Lenke til kommentar
Citus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Regner med at jeg også blir enten Lilith eller Mordecai, fordi jeg aldri har hatt noen sans for tanks. Liker å være liten og rask Sjæl, liker å være liten og rask! Gleder meg til fredag Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vurderer sterkt å finne en Borderlands drakt å gå halloween i år... Men blir nok ikke tid til det ettersom at jeg må passe på mr. AltF4 og Villanden i Pandora. :rolleyes: Lenke til kommentar
Citus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Høres spennende ut Lexi, si ifra hvis dere trenger en fjerde mann! Og btw sjekk gamespot på nyeste Hotspot de prater om Borderlands Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal se nærmere på det. Nice one! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Review på GT Ga det ikke så veldig høy score, men virka at de likte det for det liksom. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er ikke 8.4 en høy score? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, du skjønner, spill er ikke bra før de får minst 9/10... dessverre Lenke til kommentar
halodude Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Koster bare 349 på elkjøp for xbox nå, synd jeg er på ferie Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når er reviewen oppe på gamespot..og jeg må si at jeg er skuffa! Føles ut som alle egentlig hater det spillet men kjøpt er kjøpt håper det kommer i posten til fredag Lenke til kommentar
Einride Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ars Technica digger det i alle fall: http://arstechnica.com/gaming/reviews/2009/10/were-going-to-need-guns-ars-reviews-borderlands.ars Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når er reviewen oppe på gamespot..og jeg må si at jeg er skuffa! Føles ut som alle egentlig hater det spillet men kjøpt er kjøpt håper det kommer i posten til fredag Kaller du 8,5 hat? 8,5 er sikkert kjøp for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå