AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Celshading er så vidt jeg vet en ganske snill grafikkmåte som ikke krever store specs. Gleder meg til å se systemkravene og le de opp i trynet! ^_^ Her ser vi jo fordelen av demoer til spill da, Men å ha en demo til Borderlands er kankskje litt kjipt også. Du finner tidenes feteste våpen og så får du aldri prøve det igjen! Hehe Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg blir skaffen meg dette til PC i første omgang, så vil gjerne være med på noen runder i Pandora hvis jeg kan være med? Og ja, pc'n min drar det, sansynligvis.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Selvfølgelig. Vi kan sette opp en liste her med oss som skal spille på pc? Den første helga spillet er ute har jeg planer om å gjøre tre ting: Borderlands, Borderlands og Borderlands. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Pcen min er klar til multiplayer. Kommer nok ikke til å gjøre noe mye annet. (håper det ikke blir tvunget gudstjeneste på søndag!) Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Tenkte jeg også skulle hive meg med på lasset! Skal ha det på pc, og min tar det på max lett! B) Noen som vet hvor du kan forhåndsbestille? Får håpe jeg ikke blir så skuffa da, har litt får høye forhåpninger Endret 24. september 2009 av Hanssen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bestiller det fra Absoluttspill jeg, så er jeg garantert å få det på dagen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei jeg kommer til å spille xbox360 uansett... Hvis jeg har ekstra penger og pcen min har kommet tilbake skal jeg kjøpe pc versjonen bare så jeg kan spille med dere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Mye ny nfo om spillet: Det vi har fått se av borderlands er noob-området i begynnelsen av spillet. Og her den "ekte" fienden: Sikkerhetsstyrken Crimson Lance. Endret 25. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) De så passe awesome ut... Kan si at jeg ble glad da det kom en mer "seriøs" fiende. Claptrap virker passe irritert i de fleste filmene jeg har sett ham i til nå. Håper vi får sett han en del ingame også EDIT: Release kunne ikke bli lagt på en bedre dag. Fredag, rett hjem fra skole/jobb, ta inn posten og fyr opp spillet. Da er helga sikret hvis spillet blir suksess. Endret 25. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jepp, spennede at de holder så mye helt skjult! 60+ timer med spilletid er jo lovende! Tenk deg alle de våpnene... calptrap er gal, ferdig med den saken. Og han er med i spillet, men usikker på med hvilken rolle. Han er så se i menyene på de forksjellige automatene rundt om kring i hvert fall. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Dette er faktisk første gang jeg har ringet rundt en dato i kalenderen. Nå er det snakk om 28 dager. Rett før jeg slever på grunn av forventningene mine. Blir fanboy en liten tid etter release. Endret 25. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe. Det kommer til å bli sprøtt dette her. Jeg bare håper den sinnsyke hypen jeg føler ikke er bygd på en løgn! 28 dager senere er vi en gjeng med zombier Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Slik jeg har forstått det er Claptrap questgiver. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 De så rimelig bad-ass ut ja. Kult at vi kommer til å møte slike fiender også. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 NEI! No life helga sammen med AltF4 ble spolert! Kan det være at de prøver å forhindre piratkopiering? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dette ble vel annonsert for noen uker siden. Jeg har akseptert det, med tanke på at det ikke er så mange dager det er snakk om. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har ikke gått over siden jeg fikk det med meg først i dag tidlig. Det som skuffer mest er vel at en helg med spennende spilling forsvinner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 6 dager skal jeg klare. Forsvidt hyggelig at spillet kommer ut på Steam, så sant prisen ikke er direkte avskrekkende i forhold til butikkversjonen. Hvor skal dere kjøpe det? Jeg går i utgangspunktet for Steam-versjonen rett og slett det er mye enklere og tryggere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Må se an prisen på Steam først tror jeg. Hvis gamestop får det på dagen, og til en rimeligere krone, så går jeg heller for den. Nettet mitt er heller ikke så bra som jeg vil ha det, 110 kb/s maks nedlasting, så da passer det bedre med fysisk versjon. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Faen klarer ikke vente lengre. Håper det kommer noen anmeldelser i god tid før det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå