guttorm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Second that, lite er mer tilfredsstillene å plante en kule i panna på en badass raider fra langt hold. "Never knew what hit him". Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror jeg skal starte med Mordecai, men alle klassene frister.. unntatt Brick.. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Da er spillet bestilt og jeg er lykkelig. Jeg kommer mest sannsynlig til å spille som Roland. Endret 21. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvor bestilte du fra, Lexiboij? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) cdon, på gamezone funket ikke kredittkortet. Endret 21. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Noen som vet om det er planlagt demo av spillet? Det hadde vert helt rått. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mener å ha lest et sted hvor det ble sagt at de ikke ble noen demo. Uansett så trenger jeg ingen nå lenger, så lenge den ikke kommer før release. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Second that, lite er mer tilfredsstillene å plante en kule i panna på en badass raider fra langt hold. "Never knew what hit him". Husker ikke hvor jeg leste det (enten Kotaku eller Giant bomb) men alle klassene er tilnærmet like hverandre med samtlige våpen. Det som skiller dem er ekstraevnene - Mordecai har Bloodwing, som kan bli ganske så bra etter hvert. Blandt annet drepe fler fiender på en flyvetur og få hver fiende til å droppe 3 items om gangen. Siren har phasewalk hvor hun kan bli usynlig, og Brick tåler seriøst med juling. Rolan har det maskingeværtårnet han kan sette ut. så har du jo også andre evner som skiller dem, som at Rolan kan fungere som lege. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare la merke til at Randy beskrev Mordecai som expert sniper, virker da litt rart at de andre klassene skal være like gode med sniperriflen som han. Alle skal håndere våpen på en bra måte ja, men regnet med det var noe forskjell. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mordecai kan "utvikle" sniper skillsene., men de andre ikke får det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Og forskjellen ligger i at Mordecai har andre teknikker enn Roland. Det er bare sniperen som skal ha en spesifisert våpenklasse å forholde seg til hvis det er slik at navnet på klassen skal være våpenangivende, og det virker litt rart. Dessuten vil random weapondrops være nytteløst fordi det vil eliminere 75% av våpnene for hver klasse hvis de er vedlig gode på bare ett våpen. Jeg ser poenget ditt da, og jeg blånekter ikke for at Mordecai er en god sniper, jeg bare tror de andre ikke er noe dårligere. Men fordi Mordecai er sniper kan han sende ut Bloodwing og sikkert gjøre et par andre triks. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fantastisk visuell stil på dette spillet. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det vil sikkert være slik at alle klassene kan benytte seg av alle de forskjellige typene våpen. Hva som gir mening for den enkelte klassen å bruke derimot kommer vel frem gjennom de forskjellige spesialiseringene de har. Brick virker som en typisk tank klasse som liker å være tett oppi fienden. Da gir det vel ikke så mye mening å snipe seg gjennom hele spillet, hvis man alikevell har tenkt å kaste fra seg våpenet og gå inn i rage mode ved flere anledninger. Da er vel Mordercai en mer typisk sniper/langdistanse klasse, siden han har Bloodwing som angriper fra distanse og i tillegg har et ferdighetstre som oppgraderer sniper egenskapene. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 åh herregud som jeg gleder meg. trur jeg har bestemt meg for at det blir pc da håper på mods og at man kan laste ned custom maps og anna snacks Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Her er en annen preview Fra FAQ: What are the PC system requirements? The specific requirements have not yet been released. Will there be a demo? There will not be a pre-release demo available. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) så nettop på previewen, ser bra ut, her er litt info som kanskje ikke alle får med seg ved og se videon ---------------------- HUNTER: Master of Long range combat Preferred weapons: Sniper rifles and revolvers. Action skill: Bloodwing SIREN Uses deception and trickery Preferred weapons: incendiary, shock and corrosive guns Action skill Phasewalk Soldier Military trained killer Preferred weapons Combat Rifles and Shotguns Action Skill Scorpio Turret ---------------------- Så desverre ikke noe om Brick Endret 22. september 2009 av xxTJxx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Han sa også at hver klasse får litt mer egne våpen ved drops. Altså, Lilith for corrosion-våpen siden det er det hun er best på. Det er jo en ålreit løsning, selv om det ikke fjerner problemet med at alle kan ta alle våpen. Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gleder meg til spillet:) mere jeg ser av video, mere har man lyst på den:) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Han sa også at hver klasse får litt mer egne våpen ved drops. Altså, Lilith for corrosion-våpen siden det er det hun er best på. Det er jo en ålreit løsning, selv om det ikke fjerner problemet med at alle kan ta alle våpen. Det er nå like greit at alle kan ta alle våpnene. Det er litt tamt å ikke kunne prøve alle våpnene du finner bare fordi du er feil karakter. Men hvis det er mulig å lagre dem i en felles "bank" slik at man kan bytte våpen mellom egne karakterer, ser jeg hva du mener. Den autogenereringen undrer jeg litt på hvordan virker. Er det slik at når du kommer til en by (eller hva det nå er) så skiftes omgivelsene mellom disse stedene? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Som jeg og AltF4 diskuterte angående Sniper våpnene kunne man jo feks lagt inn at Mordecai har stødigere sikting ved lang avstand, siden han er sniper spesialist. Selv om alle kan bruke sniper riflene. Edit: ATI`s nye skjermkort ble lansert i dag, så dette blir bra Endret 23. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå