Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så nettopp previewen å likte med en gang rednecken med hagla. Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor, men jeg liker måten npcene ser ut og beveger seg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Liker hvordan alle ser ut jeg. Eneste jeg lurer litt på er hvordan det random monster-systemet funker. Ser liksom bare skags all over the place. Her er en preview fra Kotaku. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis jeg skal ha spillet blir det nok definitivt på PC. Den nye pc-en jeg har bygget meg er på lang vei så kraftig at jeg kan kjøre nye PC-spill med god grafikk. For ikke å snakke om at jeg er helt håpløs på å sikte med gamepad. ^^ Kan bare glemme å være effektiv sniper på Xbox. Nei, da kjøper jeg det heller til PC hvor jeg kan bruke mus og tastatur. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre? Er ikke akkurat fastsatt noe men Lexiboij, Villanden og jeg skal i hvert fall spille sammen av og til Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til i hele år - til tross for at jeg har sett hvor utrolig bra Brütal Legend ser ut. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 kommer nok til å bruke noen timer på dette spillet også Blir vel også på pc tenker jeg Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre? Er ikke akkurat fastsatt noe men Lexiboij, Villanden og jeg skal i hvert fall spille sammen av og til Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til i hele år - til tross for at jeg har sett hvor utrolig bra Brütal Legend ser ut. Hvis dere tillater, så kommer jeg nok å plager dere i ny og ne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre? Er ikke akkurat fastsatt noe men Lexiboij, Villanden og jeg skal i hvert fall spille sammen av og til Dette er det spillet jeg gleder meg aller mest til i hele år - til tross for at jeg har sett hvor utrolig bra Brütal Legend ser ut. Beklager, men du blir nok nødt til å utdype det første spørsmålet der. Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det kun våpen du finner? Ikke armor og sånn? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis dere tillater, så kommer jeg nok å plager dere i ny og ne. Selvfølgelig. Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre? Beklager, men du blir nok nødt til å utdype det første spørsmålet der. Pandora er verdenen Borderlands utspiller seg i Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 AltF4 tar imot alle trøndere med åpne armer, Lexiboij. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Ser det alt for meg: AltF4 - Villanden - Lexiboij - ukjent episk... Da er vi selvsagt alle forskjellige karakterer. Ville vel vært som dette Endret 20. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Syntes det høres ut som det blir litt mer som dette jeg :S: Endret 20. september 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nei, blir nok ikke slik, mangler en dame i det bildet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ^^ Nettopp. Vi må jo ha med AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var da fælt til trollete posting Villanden. Du elsker meg, det vet vi alle ^_^ Jeg er veldig spent på hvordan det vil fungere med servere og slik. Om det er lokale servere f.eks. Og om det går an å lage seg en venneliste eller noe slikt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sorry, men jeg måtte bare. Håper det er mulig, hvis ikke så er det vel bare å tilknytte spillet til steam. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis dere tillater, så kommer jeg nok å plager dere i ny og ne. Selvfølgelig. Hehe, blir du med på noen timer i Pandora Snorre? Beklager, men du blir nok nødt til å utdype det første spørsmålet der. Pandora er verdenen Borderlands utspiller seg i Ah! Så sant jeg kjøper spillet skal jeg nok få vært med noen timer iblant i Pandora ja. Nå kommer jo spillet i oktober en gang, altså ikke så lenge før oppgavejobbing og eksamenslesing begynner for fullt. Gleden ved å studere. Men jeg skal nok prøve å få litt tid til Borderlands også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dersom spillet kommer på steam kan vi jo lage en steam gruppe for å finne folk å spille sammen med? Alltid kjekt med coop, har omtrent ingen kammerater som spiller på PC. Noen som har sett hardware requierments? Jeg planlegger å oppgradere kraftig i forkant av spillet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm... hva slags classes skal folk være da? Jeg tror jeg skal være Siren Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror jeg starter med Sniper (Mordecai). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå