sp0ck Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 At man ikke kan bytte våpen høres jo helt håpløst ut. Hvis det er slik at man bare plukker de opp risikerer man jo at klassebaserte våpen kommer i hendene på spillere som ikke har bruk for dem. Må jo være utrolig kjedelig hvis f.eks Brick ender opp med en epic sniper rifle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tror egentlig ikke det er noe som heter "klassebaserte våpen" i dette spillet - alle klasser kan bruke alle slags våpen. Når det er sagt så vil jo hver klasse spesialisere seg om en type våpen, så du har nok rett i at en våpentype passer best for en klasse. Og du kommer med enda et godt poeng om hvorfor det er håpløst med "first come, first served" i dette spillet. Nå kan man jo bare griefe servere som pokker, stikke rundt omkring og stjele masse våpen fra randoms også dele dem ut til venner senere. Jeg er ikke så dum at jeg tror dette vil bli et kjempestort problem, men jeg blir ikke overrasket om man får se spillere som surrer rundt og plukker våpen bare for å forsvinne senere. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg ser egentlig ikke på dette som et alt for stort problem da jeg bare kommer til å spille dette med folk jeg kjenner. Ser ikke hva som kan være gøy med å spille dette sammen med helt tilfeldige folk fra verden. Ser for meg at det kan bli helt utrolig rått å spille sammen med venner som har mic. Da kan man avtale angrep o.l. Man ser for eksempel en gjeng med folk stå et sted. Så sniker Lilith seg bak de, jeg finner et bra snipersted, fyrer av et skudd på en av de, så reagerer alle og begynner å gå mot meg mens hun tar de bakfra. Det er jo utallige måter å ta de på hvis slike ting faktisk blir mulig Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Borderlands Preview HD Borderlands Preview Etter å sett på den preview, så ble spille sotte nesten på top på list, av spille MAN skal ha.. Endret 17. september 2009 av Morixm Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nice Tenk hvor fett det hadde vært å kunne lagd våpen selv ut av deler man samler slik som dataen lager våpen tilfeldig ut av en masse deler da. Man kunne lagd de sykeste våpenene Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hadde vel nesten blitt for bra egentlig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nice preview. Har mer lyst på det nå, om det er mulig. Skal folket ha dette på konsoll eller pc? Hadde vært kult å spille med noen fra forumet. Jeg skal ha det til PC. Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Blir nok til xbox på meg, kanskje man skaffer til pc, men bare kanskje.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Xbox360, diggest å spille det på. Party-chat med medspillere pluss ikke noe lagg i co-op da. Pluss at jeg kjenner og har mest venner på Live. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg skal ha det på ps3. De fleste spill som kommer til både ps3 og pc blir kjøpt til ps3 her. Er mye mer kos å sitte i sofaen med en kontroller i hånden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva får mann hviss man preorder? Jeg skal også ha det på xbox 360 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det eneste jeg har hørt er vel at du får det på dagen. (hvis du bestiller fra rett sted) Hvis de kommer med CE blir det kanskje noe ekstra. Så lenge spillet blir like bra som forventet burde det holde i lange baner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nice preview. Har mer lyst på det nå, om det er mulig. Skal folket ha dette på konsoll eller pc? Hadde vært kult å spille med noen fra forumet. Jeg skal ha det til PC. Jeg skal se det an, men sjansen er definitivt størst for at det blir til PC Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Herlig. Ser frem til apokalyptisk vandring med gutten fra Råholt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Huff, skulle gjerne ha blitt med dere, men grunnet dårlig PC blir det nok Xbox på denne poden også. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg og hadde tenkt å skaffe det til pc. Men ingen av vennene mine har planer om å skaffe spillet Noen som har lyst til å spille sammen? :s Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg kommer nok til å kjøpe til PC. Har ikke gold membership på xboxen, så der er det ikke noen å spille med. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Herlig. Ser frem til apokalyptisk vandring med gutten fra Råholt. Nå skal bandittene få se hva lisseslips og råholtinger kan gjøre med dem! Jeg gledre meg helt sykt til dette spillet - har set igjennom fler videoer nå i det siste og har blitt hyped all over again. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Trenger noen en medic er nok AltF4 klar med sine healing bullets Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jepp, her er det Roland med healing for alle penga! Vi 3 kara skal rævkjøre ondskapen på Pandora inn i evigheten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå