Lexiboij Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har altid veldig høye forventninger. Det er ikke bra for da blir jeg ofte skuffet over spillet. Men Borderlands håper jeg blir som forventet eller bedre. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) nåja dere er ikke de eneste her nei som gleder seg til borderlands Borderlands, Modern Warfare 2 og ODST blir vel årets store spill her i hus B) håper egentlig det med healing er våpen basert og/eller noe som Roland kan velge fra skill treet Endret 11. september 2009 av Siren Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Åneida. Dere er langt ifra de eneste som gleder dere Nå har jeg løpt rundt og fortalt alle jeg kjenner som har ps3 om dette awesome spillet slik at jeg har mange å spille online med når det kommer ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hehe. Jeg renger med å kjøpe det til pc. Håper litt at det kommer på Steam med preorder-tilbud. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har det kommet noe informasjon om hva som trengs for å kjøre spillet? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 nåja dere er ikke de eneste her nei som gleder seg til borderlands Borderlands, Modern Warfare 2 og ODST blir vel årets store spill her i hus B) Haha, helt samme lista som det der Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) nåja dere er ikke de eneste her nei som gleder seg til borderlands Borderlands, Modern Warfare 2 og ODST blir vel årets store spill her i hus B) Haha, helt samme lista som det der Legg til Forza 3 Motorsport, The Beatles: Rockband, Alpha Protocol og kanskje Brutal Legend. Så har du min liste over de store spillene. Endret 13. september 2009 av Maury Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Synes dette ser kult ut, har både PS3 og X360 men går nok for X360 versjonen for Cooperative gameplay biten da PS3 online er så "dårlig" av den enkle grunn at ingen har mic. Hva er vits med co-op om en ikke kan kommunisere med folk...tragisk av Sony å ikke bundle med et billig headsett....kudos til MS. Endret 13. september 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De fleste av de jeg kjenner som har ps3 har headset. Det er jo bare til å finne frem et nokia headset eller noe slikt. Selv fikk jeg mitt da jeg kjøpte warhawk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De fleste av de jeg kjenner som har ps3 har headset. Det er jo bare til å finne frem et nokia headset eller noe slikt. Selv fikk jeg mitt da jeg kjøpte warhawk. Har omtrent aldri hørt noen chatte i noen online spill på PS3 jeg..var vel 1 gang i det nye Battlefield spillet...når omtrent ingen har et headsett så er det litt dødfødt synes jeg.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg pleier ikke å bruke headset hvis ikke jeg spiller med noen jeg kjenner. Og det er jeg sikkert ikke alene om. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har aldri brukt headsett online på xbox, men har brukt det noen ganger når jeg har spilt på PC, ikke så ofte at det gjør noe. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gutta på Giantbomb har lagt ut 5 videoer av Borderlands. Link. Må si jeg gleder meg, spesielt co-op splitscreen er lovende. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Gutta på Giantbomb har lagt ut 5 videoer av Borderlands. Link. Må si jeg gleder meg, spesielt co-op splitscreen er lovende. Konge! Gleder meg som en unge til borderlands, da jeg håper på å få med noen kompiser å game sammen med, det blir kos La merke til noen sider bak der folk diskuterte melee angrepa til de forskjellige klassene. Og sånn jeg har sett og skjønt det så er vel listen sånn her: Brick: knyttnever (bombe..) Roland: Armyknife Mordecai: en eller annen form for katana, lenger kniv enn roland hvertfall Lilith: en form for Force Push Likte også stemmene til både fiender og de spillbare folka, veldig realistisk og på randen til galskap blant noen av npc'ene Endret 16. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ser bra ut dette. Lenke til kommentar
Burke Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) vil det bli noe forskjell på feks. ps3 versionen enn pc versionen? er enda usikker på om jeg går for pc versionen eller ps3 versionen... også, blir dette spillet lett modbart så det blir mye mods eller? EDIT: hehe må vel se åssen trophies ps3 versionen får Endret 16. september 2009 av SweatySheeps Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Lovende som bare det. Svarer på en del spørsmål som har blit stilt i denne tråden: Man kan selge våpen. Det går ikke an å bytte våpen med hverandre. Det er first come, first served. De to siste er egentlig skikkelige tilbakeslag for min del. Skal selvfølgelig fortsatt ha spillet, men at det er slik det funker passer dårlig i spillets ånd. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Litt rart at man ikke kan bytte våpen med hverandre, med tanke på at man mest sannsynlig kan droppe våpen. Hva skulle stoppe kompisen din fra å plukke opp det du droppet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nettopp. Og det er jo en slags løsning på problemet, men hvorfor ikke bare lage et skikkelig system? Når man må kaste det fra seg kan jo hvem som helt rekke å plukke det opp foran nesa på kameraten din. Likte ikke dette altså. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er sant. En enkel "Press Y to give this item to a member of your party" hadde ikke vært så vanskelig å implementere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå