Whigga Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Som tråd tittelen min sier så har jeg klart å få knekk i FIFA09 cden min, så da lurte jeg på om jeg kan bytte det inn noe sted. Det ble kjøpt i danmark så å returnere det er ikke noe utvalg. EBgames har sånn bytte spill opplegg, kanskje jeg kan få bytte det der? Noen forslag til hva jeg kan gjøre? På forhånd takk. (Et kjapt hadde vært ganske fint, da jeg skal dra til Steen og Strøm kjøpesentere i Porsgrunn straks så tenkte å ta med spillet dit). Endret 8. juni 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tviler sterkt på at du får byttet inn et knekt spill. De sjekker cd'ene før de kjøper de av deg. Hele poenget med at det kjøper brukte spill er at de skal selge det for mer enn de kjøpte for og ingen vil kjøpe et knekt spill. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Så da er jeg f***ed? Må vel bare kjøpe et nytt et da. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Brukte spill er nok billigere. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Kjøpte FIFA 09 og Skate 2 for 499kr på gamestop i Porsgrunn(Steen og Strøm). Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er da ganske så logisk at ingen butikker vil ha et knekt spill. Hva skulle butikken tjene på å få et ødelagt spill som ikke fungerer og gi deg et nytt/penger? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Stikk innom gamestop eller lignende og kjøp et brukt FIFA 09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå