Whackedorange Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Var så utrolig mye lekkert som enkelte fikk pumpa ut av Sid chippen på C64 og kan likeså bare begynne oppramsinga. Last Ninja series fra System 3 var noe av det beste spør du meg men det var ufattlige mye perler.. Green Beret, International Karate, Bangkok Nights, Wizball, Paralax, Turrican, Great Giana Sisters (Mario Brothers klone, utgiver ble saksøkt av det big N, men musikken er legendarisk. Noen ganger var faktisk musikken så utrolig deilig for ørene att man bare trykka på pause og satt seg godt tilbake og bare hørte på den. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Great Giana Sisters (Mario Brothers klone, utgiver ble saksøkt av det big N, men musikken er legendarisk. Chris Hüelsbeck er legendarisk når det kommer til spillmusikk ja. Bare ta en titt på Giana Sisters, Jim Power og Turrican f.eks. Fantastisk herlige melodier han mekket sammen. Huff... min liste vil bli utrolig lang, men får nevne noen av dem jeg kommer på i farta: Lotus Esprit Turbo Challenge Lotus Turbo Challenge 2 Jim Power Giana Sisters Journey to Silius Bionic Commando Bionic Commando: Rearmed (Greit, det er en remake, men den nye musikken er også helt genial) Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Megaman 1-8 Castlevania 1-3 Blastermaster Adventure Island 1-2 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Alle Megaman-spillene har god musikk, pleier noen ganger å høre på musikken fra det til vanlig. Lenke til kommentar
plexis Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Monkey Island-introen: Elsker den låta! I second that! Monkey Island I er ett av de beste spillene ever, og spillmusikken er fantastisk! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Monkey Island-introen: Elsker den låta! Jepp. Soleklart min favoritt også. Stemning opp i yingyangen Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Regner med at jeg ikke er den eneste som husker denne? Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Denne vekker så mange minner ^^ Samt en av mine desiderte favoritter Endret 23. september 2009 av TerraZero Lenke til kommentar
tezgamer Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Castlevania, Ghost n Goblins og klassikeren mario Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Må slenge meg på med de som liker Monkey Island-musikken. Jeg er også svak for musikken i Grim Fandango. Gir en herlig film noir-stemning. Ellers minnes jeg også mange timer med Colonization på Amiga med musikken på hele tiden. Mange fine melodier der. Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 "Last Ninja 2" (Commodore 64 versjonen) og "Zelda A Link To The Past" (SNES).. + mange fler, men tror disse troner høyest på listen. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Elsker denne jeg http://www.youtube.com/watch?v=TDGBUp25i8U mmmmmmm Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Mange gode som er nevnt her. Liker spesielt godt Mega Man 2, Donkey Kong Country, Zelda og Monkey Island. Men liker også godt noen av de som er i Super Mario 64, spesielt disse: http://www.youtube.com/watch?v=82mror4mqoc http://www.youtube.com/watch?v=_ulMNR79P04&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=qCqyH-1Vhmc&feature=related Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 denne er nesten til å gråte av, kun 1 av de jeg var venn med den gangen ser jeg nå for tiden... http://www.youtube.com/watch?v=cQTJWhbOn7E Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Denne her er ett fryd for øret, tar litt tid før den starter. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Jeg hadde helt glemt Water theme fra Super mario 64, takk for at du posta den!. Den er helt fantastisk. Fallout 1 theme er også noe som gir meg frysninger. Den er vel over 60 år gammel så burde vel gå fint under "retro" . http://www.youtube.com/watch?v=ix1DT_osn3M&feature=fvw Endret 11. desember 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Monkey Island og Wizball ! Giana Sisters. Pluss pluss OG jeg glemte nesten DELTA. Og Commando. Endret 13. desember 2009 av mr-ebug Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Mye mye bra retro musikk, masse bra her i tråden også så skal prøve å ikke repetere men jeg har ikke fått med meg alt som er sagt. Fyrer løs! Commando Turrican 2 The Last Ninja 2 Donkey Kong Country Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Fy faen hadde helt glemt at jeg spilte Donkey Kong Country hos naboen, det er lenge siden det! KONGE 1 Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Monkey Island-introen:<object width="480" height="295"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object> Elsker den låta! Jepp. Soleklart min favoritt også. Stemning opp i yingyangen Enig! Elsker den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå