Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Retrospillmusikk - Hva er deres favoritter?

Anbefalte innlegg

Var så utrolig mye lekkert som enkelte fikk pumpa ut av Sid chippen på C64 og kan likeså bare begynne oppramsinga. Last Ninja series fra System 3 var noe av det beste spør du meg men det var ufattlige mye perler.. Green Beret, International Karate, Bangkok Nights, Wizball, Paralax, Turrican, Great Giana Sisters (Mario Brothers klone, utgiver ble saksøkt av det big N, men musikken er legendarisk.

Noen ganger var faktisk musikken så utrolig deilig for ørene att man bare trykka på pause og satt seg godt tilbake og bare hørte på den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Great Giana Sisters (Mario Brothers klone, utgiver ble saksøkt av det big N, men musikken er legendarisk.

Chris Hüelsbeck er legendarisk når det kommer til spillmusikk ja. Bare ta en titt på Giana Sisters, Jim Power og Turrican f.eks. Fantastisk herlige melodier han mekket sammen.

Huff... min liste vil bli utrolig lang, men får nevne noen av dem jeg kommer på i farta:

Lotus Esprit Turbo Challenge

Lotus Turbo Challenge 2

Jim Power

Giana Sisters

Journey to Silius

Bionic Commando

Bionic Commando: Rearmed (Greit, det er en remake, men den nye musikken er også helt genial)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Monkey Island-introen:

<object width="480" height="295"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>

Elsker den låta!

Jepp. Soleklart min favoritt også. Stemning opp i yingyangen

Enig! Elsker den der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...