radiohodet Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Dr. Wiley's castle på Megaman 2 og nevnte Moon Theme fra Ducktales er vel mine favoritter. Dog ikke den remixen som er postet før her... Musikken fra Megaman 2 er vel i særklasse best. Endret 23. juni 2009 av radiohodet Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Dette var starten på et legendarisk eventyr. Dette spille kasta jeg bort mange timer på i min barndom... (Tristram - Diablo) Og dette, om kanskje ikke favoritten, var også med på å stjele all fritiden til meg og en kompis i barndommen (Heroes II - main theme) http://www.youtube.com/watch?v=kUF3skzq3Dw...feature=related Og denne introen er legendarisk (Baldurs Gate - Intro) Endret 23. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Pausemenymusikken i Banjo-Kazooie er min all-time favoritt! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Musikken i Castlevania har bestandig vært epic Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Syns denne sangen er den beste sangen noensinne i et spill: Endret 29. juni 2009 av esports.no goldsh0t1 Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> denne musikken gir meg gåsehud... finnes ikke et større øyeblikk i noe spill en da Arieth dør i FF7... Endret 29. juni 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Musikken i The Legend of Zelda: Ocarina of Time er bare episk. Etter alle disse årene sitter musikken fra Zelda-spillene som støpt inne i meg. Lenke til kommentar
retroarcade1.net Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Mange goe forslag her, må si meg enig med at Mega man (2 eren i mitt tilfelle) og ducktales bringer gode minner. Og selvsagt snipp og snapp og super mario spillene. Men for å være erlig syns eg amigaen hadde best musikk Nesten umulig å ramse opp spill til amigaen uten at spillene har noen klassiske lyd spor Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Mange goe forslag her, må si meg enig med at Mega man (2 eren i mitt tilfelle) og ducktales bringer gode minner. Og selvsagt snipp og snapp og super mario spillene. Men for å være erlig syns eg amigaen hadde best musikk Nesten umulig å ramse opp spill til amigaen uten at spillene har noen klassiske lyd spor Musikken i The Last Ninja 1 må være noe av det bedre jeg har hørt. At de fikk så bra toner ut av en C64 ser jeg på som ikke annet enn en bragd. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Støtter MegaMan2 Ellers er jeg svak for denne: Super Mario Land eller (Original) Liker også Tetris (Type B) http://www.youtube.com/watch?v=bqBEUqHA_nQ...feature=related (ikke original) Og også SMB2 ! (ikke original, men godt utført ) Er så utrolig mange, Moon Stage i Duck Tales er jo også en klassiker. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">Turtles in time, Big Apple 3 a.m. oooo, gåsehud og den legendariske pausemusikken fra battletoads name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret 3. juli 2009 av LeChuck Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 her må jeg nok si det meste fra donkey kong serien (med unntak av 3'rn) spesielt må jeg nok si Aquatic Ambiance fra DKC 1: http://www.youtube.com/watch?v=4PIijGwV5JY også er det såklart dr.wily's castle fra megaman 2 ^^ finnes mange geniale versjoner av den også remixen: serien på sistnevnte er genial super mario bros Z burde definitivt sjekkes ut Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Gunsmoke (NES) - Etter ca. 1 minutt kommer den beste delen: http://www.youtube.com/watch?v=PaoRBIcHAKc Contra (NES): Metroid Prime (GC) - Ikke så gammel, men nærmer seg 7 år: Final Fantasy 7 - One Winged Angel (PS): Super Mario World (SNES): http://www.youtube.com/watch?v=1LLOEvhsgOg...feature=related Chip & Dale (NES): Outrun (C64): http://www.youtube.com/watch?v=MBHYsIEetQY Zelda - A Link to the Past (SNES): http://www.youtube.com/watch?v=F2KYrEI5JZY Sparkster (Rocket Knight) (Megadrive/SNES): Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 her må jeg nok si det meste fra donkey kong serien (med unntak av 3'rn)spesielt må jeg nok si Aquatic Ambiance fra DKC 1: http://www.youtube.com/watch?v=4PIijGwV5JY Ja, DKC-serien har sykt mange gode sanger. De har jo også blitt berømte for musikken ved siden av, noe de var et av de første spillene til å bli. Er ikke sikker på om det har blitt gitt noen priser for spillmusikk, men i så fall så er mange av låtene fra DKC klare vinnere. Zelda er forøvrig <3 musikk det også, men DKC er og forblir best. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">Turtles in time, Big Apple 3 a.m. oooo, gåsehud og den legendariske pausemusikken fra battletoads name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> pausemusikken fra battletoads er bare så kul! 1 Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 En av mine favoritter! Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Chrono Trigger - Magus theme. Duke Nukem 3d - Main theme. Final Fantasy VII - Battle theme. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Husker jeg digga siste boss låta fra Yoshi's Island, den var ganske epic. Gjorde til og med et forsøk å remixe den haha name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Annet enn det liker jeg generelt mye fra MegaMan X serien *kremt* noe som kanskje syns godt pga bildet mitt også.. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Kommer ikke utenom DuckTales til NES her.. Ikke bare månemusikken, men også musikken til f.eks. Amazonas og Himalaya-brettene Og Super Mario 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå