Gå til innhold

Xbox 360 til 2015?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må få folk til å glemme hvordan de sluttet Xbox(1) støtten momentant i det xbox 360 kom ut, så om de støtter Xbox 360 ved siden av en ny konsoll er det bare flott. Tenker vi får se en ny Xbox i 2011 eller 2012, og da er Xbox 360 6 eller 7 år gammel. Å støtte Xbox 360 etter release av en ny Xbox i lik grad som Sony og PS2 er vel bare det vi kan forvente.

Lenke til kommentar

Om de velger å kjøre på med Xbox 360 helt frem til 2015 uten at de samtidig lanserer en ny Xbox i årene mellom 2010-15 tror jeg det kan skjære seg litt. Maskinen begynner å vise begrensninger, og det er ikke noe jeg bare sier, men det er jo helt kart at lagringsplass vil bli mer og mer viktig fremover. Jeg vet ikke med dere, men jeg ser på det at både Halo: ODST og Forza 3 kommer på to plater som er liten fremtidsvisjon ang Xbox 360.

Lenke til kommentar

tviler 360 holder til 2015. mest fordi sony kommer til å prøve seg tidlig med PS4 siden ps3 var passe skuff i forhold til ps2, 360, og wii. nintendo kommer sikkert også med en ny konsol før 2015 også siden de allerede har snakket litt om deres neste.

Lenke til kommentar

Ikke så rart at de sluttet støtten fullstendig til Xbox da Xbox 360 kom ut. PS2 var jo helt overlegen på markedet. Xbox 360 har vist seg mye bedre og har blitt mye mer populær. Uansett har Sony vært flinkere til å støtte de eldre konsollene etter at nye generasjoner er påbegynt.

Lenke til kommentar
Bråker de nyeste 360 modellene like mye? Min bråker som en gammel traktor.

Konsoll var uansett ikke noe for meg. Mye mer spennende med selvbygget pc :)

Jeg gikk fra en Pro til en Elite i februar, og Elite'n bråker mindre når den surrer disk enn Pro'en bråker når den går bare med vifta.

Hehe, jeg liker konsoll av akkurat motsatt grunn - da slipper jeg å tenke på å oppgradere pc :)

Uansett, hyggelig nytt at de vil fortsette med 360 en god stund enda, jeg er storfornøyd med min. Ting de selvfølgelig kan jobbe med å forbedre, men slik er det vel med alt.

Lenke til kommentar
Om de velger å kjøre på med Xbox 360 helt frem til 2015 uten at de samtidig lanserer en ny Xbox i årene mellom 2010-15 tror jeg det kan skjære seg litt. Maskinen begynner å vise begrensninger, og det er ikke noe jeg bare sier, men det er jo helt kart at lagringsplass vil bli mer og mer viktig fremover. Jeg vet ikke med dere, men jeg ser på det at både Halo: ODST og Forza 3 kommer på to plater som er liten fremtidsvisjon ang Xbox 360.

Antar at neste box kommer med stoerre disk og digital distribusjon av spill. Kjoep av spill over Live fungerer jo allerede i dag og ved digital distribusjon faar M$ en enda stoerre del av kaken. Samtidig som de kanskje reduserer problemet med piratkopiering. Videre gjoer de det umulig aa byttelaane spill og selge spill brukt og dermed bidrar de til aa oeke spillprodusentenes inntekter.

Lenke til kommentar

Har det kommet noen spill til PS3 som har flere en bare 1 disk? Det tviler jeg på

Da lurer jeg på hvor mangen disker det blir på 360en versjonen av Final Fantasy XIII siden spillet vil inneholde masse ingamecutscenes osv?

Eller klarer dem å naile det ned til bare 1 disk, lov og håpe. Det er ikke en stort tap for min del, alle har godt av å bevege seg, men ikke så særlig next-gen med å ha flere disker mener jeg...

LO hadde faktisk 4 disker

Hadde 360en vært mer åpen for andre ratt "host host G25" og annet tilbehør, da hadde den vært mer framtidsikker enn den er nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...