Gå til innhold

Hvilken Fallout 3 utvidelse er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Broken steel virket ganske tam for meg, som de slipper opp for historier og fortelle. Hvis du ser bort fra level cap, likte jeg egentlig The Pitt best. Det er den eneste som minner mer om Fallout.

Anchorage var action og null rpg eller "Fallout" tilknytning. Broken Steel litt for mye høyteknologisk og altfor lett med alt utstyr du har fra tidligere. De nye DLC går jo også ganske langt fra settingen...en voodokult i sumpen og en ut i verdensrommet på et romskip - greit nok, men føles fjernt fra originalen.

The Pitt var skittent, virusbefengt, og dommedagspreget nok til at det gled rett inn =)

Lenke til kommentar

Du sier de nye og kommende DLC`ene(som forresten du ikke har spilt) ikke har noe med orginalen å gjøre? Nei, The Pitt og Anchorage har teknisk sett ikke noe med hovedspillet å gjøre de heller, så skjønner ikke den kommentaren.

Et dødt alien er med i Fallout 3 i hovedspillet. Wanamingo`ene(som de fleste ser på som aliens i Fallout-serien) fra Fallout 2 skulle være med men ble kutta ut. Wanamingoene ble forresten avslørt i Fallout 2 tror jeg å være muterte dyr og ikke aliens, men alle refererte dem som aliens.

Ikke noe kulter i Fallout 3? Vel, Treeminders? For å ikke snakke om Church of the Children of Atom og Holy Light Monastery(som er med bare i Broken Steel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...