Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Selv om verden blir mindre og mindre for hver dag, så er det fortsatt enkelte spill som ikke blir utgitt her i Europa. Og ettersom de fleste spill nå for tiden kan spilles på maskiner som kommer fra andre regioner, så kunne det vært interesse for anmeldelser om slike spill. Jeg nevner av egen interesse spillet "Afrika" som kom ut i Japan for et halvt år siden. En anmeldelse av dette spillet, hadde blitt mottat med glede her i gården. Ettersom, etter det jeg vet, det ikke er andre norske spillsider som anmelder spill som ikke kommer ut i Europa, kunne dette gitt Gamer.no enda flere lesere. Jeg ser at dette kan by på enkelte problemer med feks japansk språk, men det kunne vært mulig med frilansere kunne løst dette problemet. Det er mange spillinteresserte som studerer japansk. Og dessuten, et problem er kun noe man ikke har funnet en løsning på ennå. Dette var bare en idé, så kan være interessant å høre hva andre syns om dette. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Våre frilansere har alltid stått fritt til å importere spill som ellers ikke ville blitt gitt ut i vår del av verden, og anmelde dem for våre lesere. Men som regel har vi mer enn nok med å ta unna det som lanseres i Europa, og det er også kostbart å importerte i stort omfang. Africa får forøvrig en USA-utgivelse til høsten: http://www.gamer.no/article.php?articleId=18053 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå