firberblad Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei, Mulig dette ikke er noen stor sak, men Expert i Harstad har nå 50% rabatt på alt av spill. PS3, 360, PC. Er ikke sikker på om de har tatt inn de aller nyeste spillene, men titler som Halo wars, Fallout 3, etc står nå i hylla. (sist sjekket lørdag 06.06.09) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hmmm, tar vel 3-4 timer å kjøre til Harstad fra Tromsø. Fristende Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hmmm, tar vel 3-4 timer å kjøre til Harstad fra Tromsø. Fristende Neppe verdt det Vaine, men kunne jo være til nytte for de som bor litt nærmere. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Men så mente jeg det jo ikke egentlig da Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Men så mente jeg det jo ikke egentlig da Skjønte vel egentelig det etterhvert, men ironi er enda ikke offisielt etablert i Harstad som et sosialt fenomen Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noe rykter om at dette tilbudet kommer andre steder? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Men så mente jeg det jo ikke egentlig da Skjønte vel egentelig det etterhvert, men ironi er enda ikke offisielt etablert i Harstad som et sosialt fenomen Vet ikke helt jeg, bodde der 1 år, og folka der var omtrent som her Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Noe rykter om at dette tilbudet kommer andre steder? Spurte hvorfor de hadde salg, og grunnen jeg fikk var at butikken skulle slutte med å selge spill. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet om dette tilbudet gjelder enda? Er bare ca 40min kjøring herfra. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Siden de selger ut alle spill da de ikke skal selge spill i butikken lengre, regner jeg med at tilbudet holder til de er tomme :)Ta sjansen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hmmm, tar vel 3-4 timer å kjøre til Harstad fra Tromsø. Fristende Tykja det same, men nei, er nok ikkje verdt det. (no blei det sikkert noke krøll med nynorsken, men eg skyldar på at det er midt på svarteste natta) Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vel, fikk tak i Too Human til 250kr Kunne ha kjøpt Halo Wars til 300kr men gadd ikke, det kommer flere spill som er langt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå