Gå til innhold

Kor flink er du i fotball?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg treffer også krysset hver gang jeg ikke bommer på krysset.

Sluttet på fotball for et par år siden, spilte aktivt i 10-11 år. Gikk fra å trene 4-5 ganger i uken til å ikke trene i det hele tatt. Teknikken har jeg ennå, det er verrre med kondisen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Han laget en player på FM med samme navn og etternavn. Han hadde 200 i potential ability og fikk 20 i teknikk, dribling, avslutninger, straffer, arbeidskapasitet, lederegenskaper, heading og spenst. Resten 17, 18 og 19. Deretter bestemte han seg for å spolere karrieren ved å bli ble solgt til Real Madrid for 650 millioner NOK.

Surely he's better.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Jeg sluttet på fotball for et halvt år siden. Etter å ha spilt i 9 år. Er for det meste teknikk jeg har. Fikk 800 i triksing i 6. eller 7. klasse. Har ikke prøvd å slå den rekorden siden. Hadde kanskje vært gøy å prøve å se om jeg hadde klart å slå den nå, et halvt år etter at jeg har sluttet på fotball :hmm:

Jeg må vertfall få over 1000 en gang siden det er rekorden til min gamle far :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte aktivt i 6 år, men sluttet etter jeg knakk noen tær etter å ha blitt tråkket over av pigg knåtter. Er ikke den typen som skryter men jeg ble toppskorer i slutt tabellen vi spilte i (var vell 13 jeg da).

Liker å spille fotball iblant med noen venner, ikke noe seriøst, bare på gøy. Liker også å ta meg en pils å se fotball kamp på tv'en med kompiser også. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller aktivt enda, kondisjonen er det også værre med her, jeg har min egen skyteteknikk slik at jeg, får et veldig hardt skudd med sikk-sakk skru, kan også skru ballen mot høyre ganske bra, har noen gode dager og noen dårlige dager på trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...