LarZen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Snubblet over denne artikelen på Dagbladet og synes det her så kjempe kult altså! Aldri hørt om dette spillet før nå, noen andre som tror dette kommer til å bli morro? Jeg gleder meg ivertfall til å skaffe dette rare spillet. Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 TAKK for at du la til denne linken! Dette spillet ser dritfett ut!!! Skal kjopes med en gang det komme ut Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har for tiden ikke en DS selv (solgt pga pengenød) men jeg tror dette er et av de få spillene som virkelig gir meg lyst til å skaffe meg en snarest mulig Eventuelt blir det å laste ned emulator (: Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette spillet ser bare helt herlig ut! Konseptet med spillet utfordrer fantasien din, og det er ikke ofte man opplever dette i videospill i en slik skala. Jeg tror at Scribblenauts blir en av årets GOTY-kandidater for håndholdte spill. Lenke til kommentar
Blate Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Dette er helt klart et av de spillene jeg gleder meg mest til i høst. Her er forresten en ganske fersk video. Helt rått, ser for meg at jeg kan sitte timesvis og bare leke med ordboken. Edit: Kåret til game of the show av IGN og GameSpy Off topic: Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn en video i en post som i første post? Endret 13. juni 2009 av Tryph Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 gud ja, da måtte jeg smile litt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg vet at det er mange kombinasjoner og sånt. Men, for meg så ser det ut som dette er kult de to første timene også blir et bare lagt bort i en krok. Jeg skal ikke ha det, synes sånt blir litt kjedelig for meg. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hvis dette blir slik det umiddelbart kan se ut, blir det helt fantastisk! Jeg venter hvertfall i spenning ... Endret 20. juni 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gleder meg stort til dette kommer ut. Det kommer nok til og bli ganske morsomt. Forhåndsbestilt fra www.videogamesplus.ca så får det den 14 denne måneden istedenfor 7 Oktober Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser litt småkult ut ja Skal nok skaffe det med tiden!!! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gleder meg! Skal kjøpes Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 CDON selger der forresten til 299. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 allerede forhåndsbestilt:) Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg til dette ja, fikk beskjed fra CDON for et par dager siden at de har sendt det, så jeg er spent på å åpne posten i dag, de har jo vært tidlig ute før. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 fikk det igår og har testet det bittelitt.. Foreløpig litt skuffet.. Skuffende mange ord som ikke godtas og mange som ikke funker som de burde. Hvorfor er ikke et vanlig ord som pølseklype med? Og hvorfor klarer jeg ikke angripe med flaske?? ulogisk... Men det har sjarm og jeg håper jeg blir fornøyd. har som sagt bare spilt gjennom the garden en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå