Gå til innhold

Hvorfor er det alltid Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg syns er rart er at PS3 gir DRIT gode spill som blir populær på lenge,mens Xbox har Halo,GOW som gjør det populær i en liten stund så blir det nesten aldri snakk om det mer.

Halo er vell det mest spilte spillet online på konsoll, så og si at det kun er populært over en liten tid er ganske feil. Gears of war er også et spill med en vannvittig stor fanbase, blant annet meg. Gears of war er faktisk grunnen til at jeg valgte xbox istedenfor ps3.

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har spurt dette eller fått svar,men hvorfor HAR en side som heter Teamxbox og hvorfor lager de ikke en TeamPS3?

Det finnes da dusinvis av fansider for begge plattformene. Om den heter "Team******" eller noe annet har da ikke noe å si. :-)

Lenke til kommentar
Det jeg syns er rart er at PS3 gir DRIT gode spill som blir populær på lenge,mens Xbox har Halo,GOW som gjør det populær i en liten stund så blir det nesten aldri snakk om det mer.

Halo er vell det mest spilte spillet online på konsoll, så og si at det kun er populært over en liten tid er ganske feil. Gears of war er også et spill med en vannvittig stor fanbase, blant annet meg. Gears of war er faktisk grunnen til at jeg valgte xbox istedenfor ps3.

Hvis du hadde lest litt mer hadde du sett hva jeg skrev

Det jeg mente var vel AT Xbox sine konge spill er Halo og GoW. Jeg mente ikke at halo er ikke så populær lengre. Mente at GoW ''SER'' ut som at det er litt dø...skjønner? ;)

Lenke til kommentar
Mente at GoW ''SER'' ut som at det er litt dø...skjønner? ;)

Akkurat det kan jeg ikke forstå. Gears of War 2 har blitt utrolig mye bedre siden launch (selv om det ikke er på nær bra nok, annet enn når en i Norge er host, men da er det dårlig for det andre laget) og med mer single-player DLC, 7 nye MP kart og jevnlige oppdateringer kommende kan jeg ikke se GeOW dø ut med det første. Tvert imot, når Dark Corners kommer gjetter jeg på at det kommer til å klatre veldig på UU-listen til Live. :)

Lenke til kommentar
Det jeg mente var vel AT Xbox sine konge spill er Halo og GoW. Jeg mente ikke at halo er ikke så populær lengre. Mente at GoW ''SER'' ut som at det er litt dø...skjønner? ;)
What?

Morsomst er den iallefall.

Var det jeg mente. Fanboys er god underholdning^^

Kongen av fanboys:

Ett ord: BALLIN'

Lenke til kommentar
Mente at GoW ''SER'' ut som at det er litt dø...skjønner? ;)

Akkurat det kan jeg ikke forstå. Gears of War 2 har blitt utrolig mye bedre siden launch (selv om det ikke er på nær bra nok, annet enn når en i Norge er host, men da er det dårlig for det andre laget) og med mer single-player DLC, 7 nye MP kart og jevnlige oppdateringer kommende kan jeg ikke se GeOW dø ut med det første. Tvert imot, når Dark Corners kommer gjetter jeg på at det kommer til å klatre veldig på UU-listen til Live. :)

Da er det jeg som har hørt feil da ^^. Har alltid likt GoW. Drit digg med motorsag xD

Lenke til kommentar
What?

Morsomst er den iallefall.

Var det jeg mente. Fanboys er god underholdning^^

Kongen av fanboys:

Ett ord: BALLIN'

hahahaha,det var derfor jeg ikke ville spøre dette om FAN boys av Sony og Microsoft. Siden de ville snakke bullshit all the way. Men takk for alle svarene jeg har fått. 360 og PS3 har drit konge spill,men den største grunnen var AT jeg kjøpte PS3 var GoW og MGS + vi må ikke glemme Ratchet and Clank :D. Er ikke fanboy av konsoller hvis dokker lurer på det...

Lenke til kommentar

Fanboy alert! fanboy alert! man your posts! All operative personnel to your posts!

Halo er grunn nok til å lage en egen konsoll det :) Det er kun 4 spill som jeg har lyst på som er på ps3, det er Flower, MGS4, Killzone 2 og god of war.... Xbox tilbyr meg: GeOW 1 & 2, Halo, Fable 2, Gta LAD, PERFECT DARK ANYONE? er så mange flere som jeg har lyst på som kommer til xbox, og de fleste ps3 spill kommer til xbox.

God natt O.0

Lenke til kommentar

Em, kanskje den enkle forklaringen er at det er solgt flere xbox 360'er enn PS3. Da sier det seg selv at ugiverene har mer å vinne på å være på lag med MS.

Nå er ikke jeg sikker på hvordan demoer og nye spill blir markedsført på PS3, men på xboxen er det i alle fall klin umulig å ikke få med seg de store nye spillene når de blir annonsert i "spotlight" menyen. Det er teit av utgivere å styre unna en slik markedsføringsmaskin.

Lenke til kommentar
DLC er Downloadable content.

Jeg venter hvertfall ikke lenger. Etter at LittleBigPlanet, Killzone 2 og Infamous kom, så har de 3 spillene gitt meg mer enn de 40 spillene jeg har hatt til 360. Kvalitet foran kvantitet hos meg hvertfall. Veit ikke med dere andre.

Dette kan jeg selv med alle maskinene skrive under på. Jeg har vel passert og 40 spill til 360en siden lansering og langt over halvparten er ikke så halvparten så gode som du nevnte der. Lost Planet, Saints Row, Dead Rising klarer ikke å rekke dem spillene til knærne til KZ2, MGS IV, Infamous og Little Big Planet

I mitt hode så har PS3 mer eksklusive spill jeg liker en på 360en, der er bare Gears 1 og Halo 3 jeg liker fra den parten....

Håper det kan snu, men det klarer jeg ikke å se desverre.

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Håper det kan snu

Selv om Sony gikk konkurs og MS ga ut 80 ekslusive toppklasse-spill i året, tviler jeg på at det klarer å snu deg.

Om du på Xbox bare liker Gears 1 og Halo 3 anbefaler jeg deg å sjekke ut flere spill, men det funker vel kanskje ikke det heller..

Sorry Gormers, trollet ba om mat

Endret av castigat
Lenke til kommentar

Jeg eier både PS3 og X360, kjøpte kun X360 for di ekslusive spillene. Det er kun Fable2,Halo serien og Gears of War serien som brilierer på X360. Resten er enten dårlige ekslusive eller multiplatform spill.

Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Jeg eier både PS3 og X360, kjøpte kun X360 for di ekslusive spillene. Det er kun Fable2,Halo serien og Gears of War serien som brilierer på X360. Resten er enten dårlige ekslusive eller multiplatform spill.

Men smaken er som baken.

Forza motorsport?

Lenke til kommentar
Om du kaller Mass Effect for en dårlig eksklusiv må jeg nesten lure på hva det er du spiser til vanlig. Godt mulig du ikke liker RPG, men det er så absolutt ikke et dårlig spill. Minst like bra, om ikke bedre enn alle RPG ps3 kan skilte med.

Nei Mass Effect glemte jeg i farta, det er et genialt spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...