Sparks50 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Arma 2 kan være det aller meste, avhengig av hvordan brukerne lager oppdragene, fra rollespill til realistisk coop, CS-aktig TDM, DM, coop osv. Gamer.no har en anmeldelse her: http://gamer.no/article.php?articleId=20270 Endret 22. juni 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Skulle ønske Nexway/BI kunne lagt ved en manual i PDF for oss som kjøpte på Nexway.com Eneste minuet jeg har så langt. UPDATE: Nexway har nå gjort en manual tilgjengelig for nedlasting i PDF. Endret 28. juni 2009 av firberblad Lenke til kommentar
AndW Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ll&profile= Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som vet om den selges paa Spaceworld Megastore i Oslo? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Utsolgt på spaceworld nå. Jeg bestile i går natt, håper håper inderlig at jeg slipper å vente på at det kommer på lager igjen..De har ikke sendt det i dag, så jeg er redd for at det ikke blir noe spilling på en stund. Noen som har er erfaring med hvor raskt Spaceworld leverer? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Veldig varierende basert på om de har det på lager eller ikke. Jeg bestilte fra play, og må vel vente eviglenge på det også.. Men får se om jeg bruker nexway istedet. Lenke til kommentar
Jin282 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vet noen hvilket Arma man trenger for og få DAyZ mod Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Arma 2: Combined Operations eller både Operation Arrowhead og ARMA 2. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Denne tråden kan vi sikkert la ligge, sidan den er frå 2009, og ikkje så relevant no. Alt som har med Day Z å gjøre kan ein få raske og gode svar på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå