Colossus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Bestillte på Play.com selv.. forrige gang så kjøpte jeg faktisk på sprocketidea.com , men den nettsiden hadde ikke noe enda.. Mulig Sprocket får det den 17. Da kommer ArmA 2 til Tjekkia og Slovakia, men jeg skal absolutt ha ett med cover Kan hende jeg må bestille fra Play.com. Det virker ikke som om Norge får ArmA 2 til rett tid. <_< Endret 12. juni 2009 av Colossus Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ser ut som det blir play.com her og =/ får bare håpe at playx setter en dato snart så bestiller jeg derfra Lenke til kommentar
Millha Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vet værtfall en grunn for at jeg kommer og skifte til europa utgaven... Vanskedlig og bruke editoren... lol Editoren er jo det mest spennende med hele spille. Syntes ikke at de missionene som var i spillet var spennende i det hele... Men gleder og se va folk kommer til å lage fremover. Missions og våpen ikke minst. Det kunne vært et større fokus på våpen og i spillet. Som f.eks. at våpene låser seg, eller at man kunne ordne utstyr på våpene selv. Gleder meg å se hva de gjør med Flashpoint 2, siden det egentlig ikke sjer mye nytt med ARMA. =( Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) ACE kommer vel snart til ARMA2 http://ace.usmc-warriors.org/ Endret 13. juni 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Endte opp med å bestille fra play.co.uk Lenke til kommentar
Foliz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei :-) Fikk akkurat beskjed fra leverandøren vår om at de mest sannsynligvis vil få spillet inn i morgen, som da vil si at vi har det her hos oss tidlig til uken. :-) Mvh, Alexander Folstad www.gamezone.no Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 da bestilte jeg nettopp fra gamezone takker for svar! så ikke ut som playx hadde noen fast dato =/ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bestilte nettopp fra gamezone jeg og Håper på å få spillet på onsdag/torsdag da Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nexway har det til 38 Euro, grei hastighet på nedlastingen. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kjøpte spillet med Paypal på nexway, men klarte å lukke vinduet. Transaksjonen gikk igjennom, men hvordan får jeg lastet ned spillet nå? Endret 21. juni 2009 av langtongting Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kjøpte spillet med Paypal på nexway, men klarte å lukke vinduet. Transaksjonen gikk igjennom, men hvordan får jeg lastet ned spillet nå? Du fikk vel en mail fra nexus? Sjekk der, skal være nedlastningslink der. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kjøpte spillet med Paypal på nexway, men klarte å lukke vinduet. Transaksjonen gikk igjennom, men hvordan får jeg lastet ned spillet nå? Du fikk vel en mail fra nexus? Sjekk der, skal være nedlastningslink der. Nei, kun en invoice som viser hva jeg har jeg har betalt. Ingen link i det hele tatt! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Jeg fikk to mailer. En Invoice, og en med link til nedlasting. Har du sjekka "søppelboksen" ? Av og til havner jo ting der. Eventuelt, send en epost til de, du har jo bekreftelse på at du har betalt. Mulig det er annerledes siden du brukte Paypayl...not sure. Endret 21. juni 2009 av firberblad Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg fikk to mailer. En Invoice, og en med link til nedlasting. Har du sjekka "søppelboksen" ? Av og til havner jo ting der. Eventuelt, send en epost til de, du har jo bekreftelse på at du har betalt. Mulig det er annerledes siden du brukte Paypayl...not sure. Tusen takk. Fikk meg ikke til å tenke på "søppel". Jo da, der lå den! Nå får vi se om dette er spillbart på min E6600/8800GTS 640MB/2GB Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Noen som vet hvor mange ganger spillet kan aktiveres? Ser det står "limited number of use" i e-posten fra nexway. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) er ingenting å bry seg om, om den streiker spør du bare om reaktivering Endret 21. juni 2009 av Viking Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fant det på spaceworld i åsane,bergen Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som kan forklare meg hvordan Arma egentlig er? Har man scores osv i et game? Hvor lenge varer games? etc. etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå