Gå til innhold

Tetris 25 år i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tetris er veldig gøy, og utrolig avhengihetskapende. Det har gått med noen timer til det for å si det sånn. Får si gratulerer med dagen jeg også. ^_^

Flere spillere har rapportert om at de fortsetter å se fallende brikker i søvne etter å ha spilt Tetris.

Kjenner meg igjen. :blush:

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Tetris jeg, jeg har prøvd det flere ganger men jeg klarer ikke å bli avhengig. Men det er et genialt konsept og all respekt går til Aleksei Pajitnov for et av verdens største spill!

Gratulerer!

Jeg har faktisk blitt påvirket av tetris-effekten men ikke av tetris :p

Lenke til kommentar
Husker når jeg fikk det orginale Tetris til Amiga 500....det gikk mange timer på det spillet!

Det er jommen ikke lenge siden det kun ut på Amiga 500!

Tviler på at noen kunne se for seg hvor avanserte spill ville bli i fremtiden.

Husker da jeg fikk MGS1 på PS1, jeg trodde ikke grafikken kunne bli bedre.

Tok mektig feil der ja.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Tenker ofte slik når jeg spiller eldre spill. Hvordan så folk for seg fremtidens grafikk? Jeg husker ikke selv hva jeg tenkte, tenkte ikke så mye over det. Lurer på om de hadde trodd meg om jeg hadde dratt tilbake i tid og vist dem et bilde av Crysis 2.

Og gratulerer til både Tetris og Nypis med dagen i går :)

Lenke til kommentar

Husker jeg og en kamerat satt og spilte GTA og fantaserte om hvordan det ville vært i 3D. Fant fort ut at samme hvor moro det hørtes ut, så ville det aldri i verden gå an å lage. Well we were wrong :p

For meg finnes det bare en Tetris, og det er Tetris på den gamle GameBoyen. Musikken og lydene var fantastiske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...