AltF4 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 I dag er det 25 år siden Aleksei Pajitnov for første gang viste verden Tetris! Bursdagshistore på ABCNyhter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Elsker Tetris Grattis med dagen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En av få spill jeg faktisk har brukt mye tid på. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Tetris er veldig gøy, og utrolig avhengihetskapende. Det har gått med noen timer til det for å si det sånn. Får si gratulerer med dagen jeg også. ^_^ Flere spillere har rapportert om at de fortsetter å se fallende brikker i søvne etter å ha spilt Tetris. Kjenner meg igjen. Endret 6. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg spilte aldri Tetris jeg, jeg har prøvd det flere ganger men jeg klarer ikke å bli avhengig. Men det er et genialt konsept og all respekt går til Aleksei Pajitnov for et av verdens største spill! Gratulerer! Jeg har faktisk blitt påvirket av tetris-effekten men ikke av tetris Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Flere spillere har rapportert om at de fortsetter å se fallende brikker i søvne etter å ha spilt Tetris. Kjenner meg igjen. Samme her, jeg er hekta på Tetris og Space Invaders ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har det på mobilen, og det blir spilt ofte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg husker jeg titt og ofte fikk låne nabojentas GameBoy for mange år siden. Tetris hele natta! Var skikkelig elskverdig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tetris er elsk Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Må nesten tipse folk om Tetrisfreinds.com. Gratis offisiell Tetris (flere versjoner og modus) med et slags level system. Beste stedet å spille Tetris på nettet vil eg si. Endret 6. juni 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulerer med dagen! Kanskje på tide med en skikkelig god remake snart? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tetris the movie hadde og vært morsomt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Toalett og tetris er synonymer! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bursdag samme dag som meg jo . Hatt mange gode minner og tilbragt mange timer med Tetris. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Gratulere til både Tetris og Nypis da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Husker når jeg fikk det orginale Tetris til Amiga 500....det gikk mange timer på det spillet! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Husker når jeg fikk det orginale Tetris til Amiga 500....det gikk mange timer på det spillet! Det er jommen ikke lenge siden det kun ut på Amiga 500! Tviler på at noen kunne se for seg hvor avanserte spill ville bli i fremtiden. Husker da jeg fikk MGS1 på PS1, jeg trodde ikke grafikken kunne bli bedre. Tok mektig feil der ja. Endret 6. juni 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tenker ofte slik når jeg spiller eldre spill. Hvordan så folk for seg fremtidens grafikk? Jeg husker ikke selv hva jeg tenkte, tenkte ikke så mye over det. Lurer på om de hadde trodd meg om jeg hadde dratt tilbake i tid og vist dem et bilde av Crysis 2. Og gratulerer til både Tetris og Nypis med dagen i går Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Husker jeg og en kamerat satt og spilte GTA og fantaserte om hvordan det ville vært i 3D. Fant fort ut at samme hvor moro det hørtes ut, så ville det aldri i verden gå an å lage. Well we were wrong For meg finnes det bare en Tetris, og det er Tetris på den gamle GameBoyen. Musikken og lydene var fantastiske! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spilte Tetris et par timer istad faktisk på arkade-maskinen (arkadeversjonen selvsagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå