TST Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vi hjelper deg å holde orden på nyhetene fra årets E3-messe. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Flott med en samlerartikkel! Blir enklere å holde seg oppdatert og informert med slike artikler, ettersom det har kommet haugevis av små nyheter. God lesing, og gedigen E3 opptur i år kontra de siste årene. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bra oppsummering, ikkje minst for de som ikkje er så på hugget i disse travle E3-dager Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ahh.. Herlig artikkel! Lenke til kommentar
Blate Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 God artikkel, selv om jeg må si at jeg nesten datt av stolen da Nintendo kunngjorde Metroid: Other M. Personlig favoritt er Scribblenauts, som ble kåret til E3s mest innovative tittel av 1UP. Ser utrolig spennende ut. Kan se videoer her og . Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 God artikkel, selv om jeg må si at jeg nesten datt av stolen da Nintendo kunngjorde Golden Sun Fixed Masse gode nyheter fra alle selskapene Takker for god artikkel Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 en ting! l4d er laget av valve.... ikke microsoft.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 en ting! l4d er laget av valve.... ikke microsoft.. Såvidt jeg så, så står det ingenting om at MS lager l4d, men den er under MS delen av artikkelen fordi det er til Xbox, og ble annonsert av MS. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Veldig fornøyd med årets E3, mye bedre enn fjorårets. Mange spill jeg gleder meg til Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 YESS! A-LAN WAKE! A-LAN WAKE! WOO! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 YESS! A-LAN WAKE! A-LAN WAKE! WOO! La oss be for at det blir min grunn til å kjøpe 360 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 YESS! A-LAN WAKE! A-LAN WAKE! WOO! La oss be for at det blir min grunn til å kjøpe 360 En fleng med andre titler er også en grunn for å kjøpe 360. B) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Utrolig mye gøy i år, til alle konsoller. Untatt Pc da men hvem brys seg vell om pc? <_< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Syntes E3 i år var ganske bra, selv om visse ting manglet der i blant pc relaterte spill. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det som manglet var TES V. Sukk. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 E3 var konge det; men noe skuffet over Valve. L4D2 var ikke helt det jeg hadde håpet på. Portal 2 eller Half Life 2: Episode Three hadde vært konge. Likte best konferansen til MS, men det er ikke så veldig rart når det er den konsollen jeg har størst interesse for, men det var spillene som vakte min interesse. Flott med mange nye applikasjoner og 1080P film . Natal har fått ganske gode tilbakemeldinger. Sony sin motion-controller hadde ikke mye ferdig - og den virket som en protype, noe de ikke la skjul på at det var. Jeg er ikke sikker på om de hadde visst den hvis det ikke hadde vært for MS's Project Natal. Både MS og Sony var sterke spillmessig med titler som Alan Wake, AC2, MW2, God of War 3, Uncharted 2, Crackdown, Halo 3:ODST og Halo: Reach. Nintendo hadde noen titler de også, blant annet de to nye Mario-spillene og Metroid: Other M. Litt skuffet over de etter Miyamotos uttalelse: New Super Mario Bros. won't feature online cooperative play, Shigeru Miyamoto told a room full of writers during his developer's round table yesterday. (...) The game won't support online play because the title uses up all of the Wii's processing power, Miyamoto said. Etter det jeg har hørt skal spillets visuelle stil ikke være overhodet forbedret fra DS-versjonen, og det å komme med denne dårlie unnskyldningen her er det vel ikke mange som går på. Jaja, lokalt får vi i iallefall. Jeg satser på at nå som alle tre kommer med fullverdige bevegelses-kontrollere, blir det mer konkurranse på markedet. Det trenger vi. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det som manglet var TES V. Sukk. Er enig, men tror Bethesda prøver å holde så mye som mulig borte. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ooooooh hadde ikke fått med meg at det ble offentliggjort nytt Castlevania Skal forhåpentligvis kjøpes! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det som manglet var TES V. Sukk. Er enig, men tror Bethesda prøver å holde så mye som mulig borte. Kansje neste år? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Microsoft og Sony imponerte stort (har til tider følelsen av at det bare er jeg som likte Sony's bevegelseskontroll) men Nintendo hadde et marginalt bedre show enn ifjor. Nå er jeg riktignok ikke i den demografiske gruppen son Nintendo prøver å kapre, men sånn kan det gikk. Syntes det har vært litt for lite fra Bioshock2, men ellers et godt E3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå