Ole Morten Knudsen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Samsung lanserer syltynn og miljøvennlig plasmaskjerm. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det noen tekniske fordeler ved å ha en så tynn skjerm? Komponenter blir varmere, det blir fysisk mindre plass til teknikk og jeg innbiller meg at en tykkere skjerm med litt mer "kjøtt på beina" er mer solid/tryggere å bruke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Selv om man ikke har tekniske fordeler, er det enklere å henge den på veggen, den er mer strømeffektiv og tar mindre plass. I tillegg er det usannsynlig stilig å ha en så tynn skjerm. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det skjønner jeg, så det betyr kort og greit at mulige andre innoveringer i skjermen er nedprioritert iforhold til estetikk og forbrukervennlighet? Ikke noe gærent i det. Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Enig med siste taler. Helt klart kulere med en slik tynn plasma på veggen enn de gamle kolossene. 58 tommer blir vel muligens ikke så rent lite uansett. Krever sin vegg for å få plass til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg