Gå til innhold

Ukens nettutgivelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å huske at Cellfactor egentlig var en game demo for fysikk til pc som kom for ganske lenge siden, men for all del correct me if im wrong.

Var det ja. Og jeg får det faen ikke til å fungere:( Noen som har klart det? Går fint å installere det, men spillet vil bare ikke starte...

Testa på flere PC'er også.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Hatt FFVII i lomma lenge, men nå kan jeg ha det lagra på ps3'n også! Herlig at det endelig kommer som nedlastbart, og ble lastet ned på onsdag! elsker det! FFVII er ett av de spillene jeg setter høyest, sammen med Zelda OOT.. :)

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er total noob, men hvor får jeg lastet ned FFVII til psp? :D

Aldri lastet ned spill (på lovlig vis) så vet ikke helt hvor jeg skal gå for å kjøpe FF.

Har mange ganger spilt gjennom på nytt, men tatt alt for lang tid siden det må gjøres på en stasjonær boks, men med FF i lomma tar det lang tid før flyreiser etc. Blir kjedelige igjen :D

Lenke til kommentar

Aldri lastet ned spill (på lovlig vis) så vet ikke helt hvor jeg skal gå for å kjøpe FF.

Har mange ganger spilt gjennom på nytt, men tatt alt for lang tid siden det må gjøres på en stasjonær boks, men med FF i lomma tar det lang tid før flyreiser etc. Blir kjedelige igjen :D

Du laster ned spillet på vanlig måte til PS3. Så velger du FF VII fila og trykker på trekant for å få opp en meny. Velg copy fra denne og følg instruksjonene for å koble opp PSPen via USB.

Lenke til kommentar

Du laster ned spillet på vanlig måte til PS3. Så velger du FF VII fila og trykker på trekant for å få opp en meny. Velg copy fra denne og følg instruksjonene for å koble opp PSPen via USB.

Men for faen, må jeg skaffe meg en PS3 for å gjøre det?

Går ikke ann å hente ned fra nettet da :p Gjerne lovlig om mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...