TST Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Denne uken har vi fått både gjensyn med klassiske serier og duggfriske nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Woho! FF7 Mener å huske at Cellfactor egentlig var en game demo for fysikk til pc som kom for ganske lenge siden, men for all del correct me if im wrong. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kom ikke Marathon ut denne uken? Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 light of altair så tøft ut Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 FF VII er allerede kjøpt inn (75 kr). Det ser også ut til at jeg snart må få tilbake Wiien min som jeg lånte bort, for å spille FF IV - The After Years. Dette har virkelig vært en uke i Final Fantasys tegn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Oppdatert Icy Tower? Flotte saker! Har hatt det spillet installert på maskinen min i flere år nå. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje på tide jeg tester ut FF VII snart da? Har vel spilt gjennom de fleste andre FF titlene gjennom årene, men boikotta FF VII, hehehe. :rolleyes: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Mener å huske at Cellfactor egentlig var en game demo for fysikk til pc som kom for ganske lenge siden, men for all del correct me if im wrong. Var det ja. Og jeg får det faen ikke til å fungere:( Noen som har klart det? Går fint å installere det, men spillet vil bare ikke starte... Testa på flere PC'er også. Endret 5. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe meg en PSP bare for å ha med meg FF7 i lomma Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hatt FFVII i lomma lenge, men nå kan jeg ha det lagra på ps3'n også! Herlig at det endelig kommer som nedlastbart, og ble lastet ned på onsdag! elsker det! FFVII er ett av de spillene jeg setter høyest, sammen med Zelda OOT.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hmm, får prøve den nye versionen av Icy Tower. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Endelig en sjanse til å få prøve noen klassikere på psn, nemlig FFVII og MGS Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan hende jeg er total noob, men hvor får jeg lastet ned FFVII til psp? Aldri lastet ned spill (på lovlig vis) så vet ikke helt hvor jeg skal gå for å kjøpe FF. Har mange ganger spilt gjennom på nytt, men tatt alt for lang tid siden det må gjøres på en stasjonær boks, men med FF i lomma tar det lang tid før flyreiser etc. Blir kjedelige igjen Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Final Fantasy IV: The After Years var en stor overraskelse. Trodde ikke det kom på lenge. Men da vet jeg hva jeg skal gjøre når FFIV er ferdig spilt =) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan hende jeg er total noob, men hvor får jeg lastet ned FFVII til psp? Aldri lastet ned spill (på lovlig vis) så vet ikke helt hvor jeg skal gå for å kjøpe FF. Har mange ganger spilt gjennom på nytt, men tatt alt for lang tid siden det må gjøres på en stasjonær boks, men med FF i lomma tar det lang tid før flyreiser etc. Blir kjedelige igjen Du laster ned spillet på vanlig måte til PS3. Så velger du FF VII fila og trykker på trekant for å få opp en meny. Velg copy fra denne og følg instruksjonene for å koble opp PSPen via USB. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan hende jeg er total noob, men hvor får jeg lastet ned FFVII til psp? Aldri lastet ned spill (på lovlig vis) så vet ikke helt hvor jeg skal gå for å kjøpe FF. Har mange ganger spilt gjennom på nytt, men tatt alt for lang tid siden det må gjøres på en stasjonær boks, men med FF i lomma tar det lang tid før flyreiser etc. Blir kjedelige igjen Du laster ned spillet på vanlig måte til PS3. Så velger du FF VII fila og trykker på trekant for å få opp en meny. Velg copy fra denne og følg instruksjonene for å koble opp PSPen via USB. Men for faen, må jeg skaffe meg en PS3 for å gjøre det? Går ikke ann å hente ned fra nettet da Gjerne lovlig om mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå