TST Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For mange er tennis langtekkelig, er det så smart å understreke det i et spill? Les hele saken Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lurer på om de har fått med stønninga også? Hmm. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fin amneldelse. Hadde håpet det skulle være bedre, men da holder jeg meg til Top Spin 3 til så lenge. Skulle bare ønske det var flere som spilte online. Lenke til kommentar
Hai Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Irriterar meg grenselaust at Top Spin 3 ikkje finst til PC. Så må eg ta til takke med Virtua Tennis. Synest 3'aren var underhaldande, men er klar for noko litt meir teknisk og krevande. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Virker ikke som om de har hatt noe ønske om å lære fra sitt forrige spill, da dette nesten like godt kunne vært en anmeldelse av Virtua Tennis 3. Top Spin 3 stiller i alle fall i en annen liga enn VT3, og jeg venter nok heller på neste spill i den serien fremfor å kjøpe dette. Likevel, jeg og en kompis pleier titt og ofte å hente frem VT3 for å spille mini-games mot hverandre. Tidvis er hysterisk morsomt, så hvis dette spillet byr på helt nye mini-games, skal jeg likevel vurdere å plukke det opp når prisen hoppen under 200-lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå