PootieTang Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Man har jo kategorien "Felles" under dagens "konsollspill", de fleste slike spørsmål vil vel passe inn der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ok. Gitt at vi fjerner "Konsollmaskinvare og tilbehør" (syns i grunn det virker fornuftig), bør vi da omdøpe den øverste kategorien til "Generell konsoll- og spilldiskusjon" slik at man har et sted å plassere spørsmål som ikke går spesifikt på en fabrikant/plattform? Greit navn det, men det hadde vel funket å bare la den hete "Konsoll" også? Uansett veldig lurt å fjerne "Konsollmaskinvare og tilbehør" synes jeg, skaper bare forvirring Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Man har jo kategorien "Felles" under dagens "konsollspill", de fleste slike spørsmål vil vel passe inn der. Hehe, ja, my fault :-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 På enkelte steder har bredden på Gamer.no og Innlegg.no skin "sklidd litt ut" i forhold til bredden på innholdet. Dette har jeg prøvd å fikset litt på, i forhold til bildejustering og diverse seksjoner på forumet. Appropo den der, noe jeg la merke til for ganske nøyaktig 4 minutter siden: Bare glem skjermen til venstre, begge kommer visst med når en har 2 skjermer. Muskler gir menn mer sex Lenke til kommentar
Terje Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Appropo den der, noe jeg la merke til for ganske nøyaktig 4 minutter siden: Bare glem skjermen til venstre, begge kommer visst med når en har 2 skjermer. Jeg har nå justert profilvisning i skin Innlegg.no og Gamer.no via adresse forum.gamer.no slik at profilene skal se bedre ut i disse stilene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er den greia over Innlegg.no-ikonet på menyen til høyre? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg legger strengt tatt ikke merke til noen endring av språket på knappene, føles som før hele pakka. EDIT: Jeg har bare et spørsmål jeg like godt putter inn her: Eier/driver Mediehuset Digital også digit.no og myad.no? Endret 8. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Også litt smårusk, eller en smårusk; på hurtigsvar, heter den gå-ut-av-hurtigsvar-boksen "slå av". Hadde dey ikke passet bedre hvis den het "Lukk hurtigsvar" eller noe slik? Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Også litt smårusk, eller en smårusk; på hurtigsvar, heter den gå-ut-av-hurtigsvar-boksen "slå av". Hadde dey ikke passet bedre hvis den het "Lukk hurtigsvar" eller noe slik? Ja, den var ikke helt optimal. Skal fikse :-) Andre innspill til språket tas som nevnt her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=4687 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 @Paisley: Ja. Ettersom Mediehuset digital eier digit.no og myad.no, hvorfor finner man ikke disse to sidene som linker på høyre side sammen med gamer.no - mobilen.no- teknofil.no- treningsmagasinet.no? Og kommer forumet til digit.no til å gå inn i innlegg.no samfunnet? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 @Paisley: Ja. Ettersom Mediehuset digital eier digit.no og myad.no, hvorfor finner man ikke disse to sidene som linker på høyre side sammen med gamer.no - mobilen.no- teknofil.no- treningsmagasinet.no? Og kommer forumet til digit.no til å gå inn i innlegg.no samfunnet? Min teori er at det kun er de som er knyttet til forumet som står i høyre-eller venstrebaren(alt etter som hvilket skin du bruker). Den virker fornuftig, syntes jeg . Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, det er greit, men hvorfor er ikke de nevnte sidene knyttet til forumet om MedieHuset Digital eier dem også, og det er jo fin reklame å ha dems linker her da det er mange brukere som er innom. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 INNLEGG.NOGamer.no Mobilen.no Teknofil.no Treningsmagasinet.no Dette representerer sidene som er med i Innlegg.no. DigIT har sitt eget diskusjonsforum og MyAd er en plattform for tekstannonser som ikke har det største behovet for et diskusjonsforum. Skulle flere siter blir knyttet til forumet så vil de dukke opp i nevnte sidemeny Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 MyAd's er nå lagt inn i sidemenyen til Innlegg.no-skin'ene. MyAd tilbyr tekstannonser der annonsørene betaler per klikk de får inn på siden sin, og eies av Mediehuset Digital. Til etteretning Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kommer dere til å legge til reklame på Gamer.no-skinene også? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi har ingen planer om reklame i Gamer-skin per i dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Tror han snakket om å legge inn MyAd.no på GamerSkin også. Endret 12. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Stemmer. Her er det jeg som har sovet i timen og er skikkelig på bærtur :-) Terje har laget et forslag til presentasjon av MyAd på Gamerskin som er synlig for admins og moderatorer nå. Det fine med MyAd er at det gir Gamer inntekter hver gang noen klikker (ca. kr 2,- per klikk). Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan er det med flere klikk fra én IP? Får Gamer ca 10 kr om jeg klikker 5 ganger, eller bare 2 kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg