Gå til innhold

Dette er Nokia Ovi Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Børre Jensen

Sitat "..., og hver gang programmet oppdaterer vær, kurs eller flytider, må du koble til internett (via 3G eller trådløst nettverk)."

 

Og hvordan i alle dager trodde du ellers at den skulle kunne oppdatere noe som helst?!!? Det er ihvertfall bedre enn at applikasjonen laster ned oppdateringer på egenhånd når DEN finner det for godt, og også da ville den faktisk måtte koble til internett...

 

Videre sitat: "Vi blir derfor langt ifra kjempeimponert over det tilsynelatende mest brukbare gratisprogrammet Ovi Store har å by på for øyeblikket."

 

Vel jeg har nettopp vært inne på Ovi, og så flere gratisprogram som så interessante ut (WorldMate har jeg selvsagt lastet ned og installert fra Nokia for leeenge siden...), men begynner å få litt lite plass på telefonen, så jeg må være litt selektiv med hva jeg installerer nå. JEG er mer imponert over at du tror det er mulig å oppdatere data UTEN å koble til nett, og gadd faktisk ikke lese mer i artikkelen etter det... (Har etterhvert installert/kjøpt det jeg føler jeg trenger for mobilen min, så "behovet" er ikke veldig stort for øyeblikket, så jeg har ikke testet nedlasting og kjøp, men Ovi Store så ikke så helt galt ut i mine øyne.)

Lenke til kommentar
...Og hvordan i alle dager trodde du ellers at den skulle kunne oppdatere noe som helst?!!? Det er ihvertfall bedre enn at applikasjonen laster ned oppdateringer på egenhånd når DEN finner det for godt, og også da ville den faktisk måtte koble til internett...

 

...

 

Hei Børre,

 

Takk for innspillet ditt! :)

 

Formulerte meg tydeligvis litt uklart her, men det jeg mente var at applikasjonen ville koble til internett relativt ofte for å hente oppdatert info (du kan skru av "Auto update" manuelt, riktignok, og bare laste ned når du selv ønsker oppdatert info) Det er selvsagt innlysende at man må koble til internett for å laste ned oppdateringene...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...