Gå til innhold

Gamer.no: Bilder fra messegulvet på E3?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde det vært mulig å legge ut noen bilder av selve messegulvet til oss her hjemme i sofaen? Dere har flotte sammendrag av pressekonferansene og mange gode nyhetsartikler, men blir ikke skikkelig E3-stemning uten booth babes, bilder av stander, gigantiske flatskjermer, japanske damer og det flotte været i LA. Er dette noe som er mulig å få til, eller har jeg kanskje oversett noe?

:)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at det hadde vært fint med en bildeserie fra E3. Dessverre var ikke Gamer.no tilstede i år, så vi har følgelig heller ikke tatt noen bilder. Vi har dessverre ikke tilgang på bilder fra bildebyråer, og det blir litt mye jobb å søke om tillatelse til å bruke alle mulige fotoer vi eventuelt måtte finne på nettet.

Så enden på visen er at vi dessverre ikke kan tilby dette denne gangen.

Lenke til kommentar

Ah, trodde dere var til stede jeg. Har dere noen planer for neste års E3? Og hva med Tokyo Gameshow, Leipzig (eller var det i Køln det skulle være i år) og andre messer? Vil dere stille opp med mannskap der?

Må bare få si at jeg synes nyhetene deres fra E3 ellers har vært veldig gode i år :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Ah, trodde dere var til stede jeg. Har dere noen planer for neste års E3? Og hva med Tokyo Gameshow, Leipzig (eller var det i Køln det skulle være i år) og andre messer? Vil dere stille opp med mannskap der?

Må bare få si at jeg synes nyhetene deres fra E3 ellers har vært veldig gode i år :)

Mange takk for ros :-)

Vi skal til E3 neste år, og vi skal dra mannsterke til Gamescom i Köln i august (messa i Leipzig har fått nytt navn og flyttet til Køln).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...