Ernie Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 vel, jeg har er STORT problem her... Opera brukere: klikk her først. Som du ser, det ser jævelig ut. Prøv nå med IE. Slik vil jeg at det også skal se ut i Opera. Hvordan gjør jeg det? Mistenker at det er Opera som ikke støtter opacity eller noe... Hvis dette stemmer, er den noen andre måter å få samme effekt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Den alpha(Opacity) greia er ein IE-extension. CSS3 vil ha støtte for opacity, men er ikkje implementert enda. Men det fins triks for Opera, eksempelvis: div { background: transparent url(transimg.png) repeat; } Der transimg.png er eit transparent png-bilde med den opasiteten du vil ha. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Den alpha(Opacity) greia er ein IE-extension.CSS3 vil ha støtte for opacity, men er ikkje implementert enda. Men det fins triks for Opera, eksempelvis: div { background: transparent url(transimg.png) repeat; } Der transimg.png er eit transparent png-bilde med den opasiteten du vil ha. Laget en jpg fil med bakgunnen og en transparent lag med #333333. Funket da det. Går ut ifra at det var det du tenkte på. Uannsett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå