Joachim_F Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Her er fersk informasjon om The Last Guardian (Project Trico). Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 aahh, jeg gleder meg Håper dette blir bra Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Gutten kan ta på og kjæle med ørnevesenet når som helst, og reaksjonen du får av det virtuelle fantasifosteret avhenger av hvilken del av kroppen du berører." Oh ho ho Lurer på hvilken aldersgrense dette får :rolleyes: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 avataren din uttrykker akkurat hva jeg synes om det emnet: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kan jo være den biter hodet av deg hvis du prøver deg på noe muffens. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvilket kjønn er fuglen? Må bare spørre. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 5 kr på at dyret dør før slutten av spillet, major emotional impact right there. Lenke til kommentar
Zaphon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Gleder meg relativt enormt mykje til det spelet her! Ser fantastisk ut. SOTC er eit av mine favorittspel, så eg veit at Team Ico leverar kvalitet. "Gutten kan ta på og kjæle med ørnevesenet når som helst, og reaksjonen du får av det virtuelle fantasifosteret avhenger av hvilken del av kroppen du berører."Oh ho ho Huff! Eg tør ikkje tenke på korleis bestialsk fanart sjuke sinn på internett koker opp til dette spelet. Endret 4. juni 2009 av Zaph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå