Joachim_F Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Warner Bros. har fortalt litt mer om sitt første Ringenes Herre-spill. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette kan gå begge veier, men personlig har jeg ikke så stor tro på det. Nå er jo ikke akkurat ringenes herre laget for å være barnevennlig heller da.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Hei, lol. Vi gidder ikke bruke tid på å lage avansert grafikk, så vi bare gir det ut på de plattformene som ikke krever det, lzzm." Ellers, jeg stiller meg skeptisk til dette spillet inntill jeg har prøvd det selv. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 "Hei, lol. Vi gidder ikke bruke tid på å lage avansert grafikk, så vi bare gir det ut på de plattformene som ikke krever det, lzzm." Ellers, jeg stiller meg skeptisk til dette spillet inntill jeg har prøvd det selv. så du syntes at grafikken er alt som betyr noe i et spill ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, men jeg bare tipper at det er grunnlaget for at de ikke gir ut dette spillet på Playstation 3 og X360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå