Gå til innhold

MGS: Rising også til PS3 og PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg men hadde gjerne settt fram til at konami lagde en boks med alle MGS spillee som var kompatible til PS3, (xbox kanskje ville vel vært mer hassel og fått det til) eide aldri en PS2 så får liksom aldri spilt hele megs serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da har jeg ett mindre argument i min daglige diskusjon med en kompis om hvilken konsoll som er best. Søren.. Ellers, er det en fin nyhet.

Lenke til kommentar

Jess! Eg er alltid open for meir MGS! Lurte ei stund om eg kanskje måtte gå til annskaffelse av ein Xbawks, men kult at det kjem til PC og PS3 og.

Men håper på litt meir spel og litt mindre langdryg drama den gongen her.

Lenke til kommentar

Rart hvordan mange klager på lange cut-scenes osv i MGS spillene, det er jo ett av kjennemerkene til serien. Greit nok å kommentere det i 1'er, og kanskje 2'ern. Men etter det burde det være ganske opplagt at det er en del av den serien. Blir som ett Halo uten co-op eller ett mario uten skilpaddeskall.

Husker jeg og en kamerat brukte MYE tid på å greie MGS2 på extreme, for ikke å nevne overtrøtte timer på sluttbossen hvor en ikke greide å slutte å more seg over navnet på stedet vi var "rectum" noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...