Joachim_F Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Konami har bekreftet at Metal Gear Solid: Rising kommer på tre plattformer. Les mer Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stilig at det kommer til PC også ^^ Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg hører jublende PS3 fanboys, og mumlende Xbox 360 fanboys. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvofor skulle xbox fanboys mumle? Er en xbox fanboy selv jeg, så lenge jeg får det bryr det meg ikke ^^ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Xbox 360 brukerene kan vel ikkje gjøre annet enn å juble, siden man endelig kan få gleden av eit forhåpentligvis godt MGS spill på platformen. Endret 4. juni 2009 av Mala Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gleder meg men hadde gjerne settt fram til at konami lagde en boks med alle MGS spillee som var kompatible til PS3, (xbox kanskje ville vel vært mer hassel og fått det til) eide aldri en PS2 så får liksom aldri spilt hele megs serien. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gleder meg til Rising, jeg har ikke PS3 nå så er glad for at det kommer til xbox også. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Til PC :o Den må jeg si kom overraskende. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 MGS har da kommet til PC før Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da har jeg ett mindre argument i min daglige diskusjon med en kompis om hvilken konsoll som er best. Søren.. Ellers, er det en fin nyhet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skulle gjerne sett at Metal Gear Solid: Rising ble kunngjort til Playstation først. Nå som spillet har blitt kunngjort til PS3, har engsteligheten gått vekk. Intet annet enn å glede seg. Lenke til kommentar
Zaphon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jess! Eg er alltid open for meir MGS! Lurte ei stund om eg kanskje måtte gå til annskaffelse av ein Xbawks, men kult at det kjem til PC og PS3 og. Men håper på litt meir spel og litt mindre langdryg drama den gongen her. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Var egentlig aldri i tvil om at det var multiplatform. Hadde det vært ekslusivt til Xbox hadde de garantert ropt det ut når det ble presentert. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kult at PC eierne får muligheten til å spille det. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Rart hvordan mange klager på lange cut-scenes osv i MGS spillene, det er jo ett av kjennemerkene til serien. Greit nok å kommentere det i 1'er, og kanskje 2'ern. Men etter det burde det være ganske opplagt at det er en del av den serien. Blir som ett Halo uten co-op eller ett mario uten skilpaddeskall. Husker jeg og en kamerat brukte MYE tid på å greie MGS2 på extreme, for ikke å nevne overtrøtte timer på sluttbossen hvor en ikke greide å slutte å more seg over navnet på stedet vi var "rectum" noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå