Joachim_F Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bungie har røpet når det neste store Halo-spillet kommer. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Whaaatt.. Halvannet år til?! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg kan nesten vedde på at det kommer ut i september siden det var da Halo 3 kom ut og samme med odst. Er ikke dette gammel nytt? Sa de ikke at det kom ut høsten 2010 på selve pressekonferansen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gleder meg som en liten unge. Noen som vet om vi får spille noen av de andre SPARTAane i Reach? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *Gjesp* Enda et Halo spill? <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gleder meg! Synd hvis dette blir det tredje Halo-spillet uten Master Chief, men gleder meg til å se hva Bungie får til denne gang! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Batanen: man kan si akkurat det samme om både Mario, Zelda og Final Fantasy :3 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva med et bilde fra halo reach isteden for halo 3? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lenge til det kommer da, men klarer nok å vente når det er Halo det er snakk om Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som forventet (... og fortalt). Hadde blitt litt drøyt med to Halo-spill fra én utvikler på under ett år. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Batanen: man kan si akkurat det samme om både Mario, Zelda og Final Fantasy :3 Joda, men nå har jo alle de 3 seriene noen skikkelige perler innimellom også da. Det første Halo spillet var ganske bra, men Halo 2 og Halo 3 ga ikke mye til variasjon, og føltes nesten bare som å spille igjennom det første spillet nok en gang. Halo serien mener jeg er helt grei, men tvilsomt at jeg kommer til å kjøpe neste spill med mindre anmeldelsene er eksepsjonelt gode når spillet blir lansert. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det første Halo-spillet var legendarisk. Første FPS'et for mange, inkludert meg selv, som introduserte coop, en brukandes og interessant historie, for ikke å snakke om hovedkarakteren; en av tidenes tøffeste spillhelter 8D Det er sant nok at Halo 2 og 3 ikke ga så veldig mye nytt til serien, bortsett fra en barnehage av en multiplayer og uhm... bedre grafikk, men dude, man spiller som MASTER CHIEF! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvem bryr seg nå, de melker halo kuen verre enn de har melket tony hawk snart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Halo: CE Halo 2 Halo 3 Halo Wars vs. Tony Hawk's Pro Skater Tony Hawk's Pro Skater 2 Tony Hawk's Pro Skater 2X Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground Tony Hawk's Underground 2 Tony Hawk's Underground 2 Remix Tony Hawk's American Wasteland Tony Hawk's American Sk8land Tony Hawk's Project 8 Tony Hawk's Downhill Jam Tony Hawk's Proving Ground Tony Hawk's Motion Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg ser ikke helt poenget med denne artikkelen, og i hvertfall ikke hvorfor dere sikter til Gamespot. I traileren stod det vel "fall 2010", og det ble som sagt nevnt på scenen under/etter traileren ble vist. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg gleder meg. Ser virkelig fram til å spille mer som Master Chief! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 HVIS vi får spille med Master Chief. Håper det. Skal lese The Fall of Reach når jeg får boken. Herlig mye Halo for tiden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skjul Halo: CEHalo 2Halo 3Halo WarsHalo: ODSTHalo Reachvs. Tony Hawk's Pro SkaterTony Hawk's Pro Skater 2Tony Hawk's Pro Skater 2XTony Hawk's Pro Skater 3Tony Hawk's Pro Skater 4Tony Hawk's UndergroundTony Hawk's Underground 2Tony Hawk's Underground 2 RemixTony Hawk's American WastelandTony Hawk's American Sk8landTony Hawk's Project 8Tony Hawk's Downhill JamTony Hawk's Proving GroundTony Hawk's Motion Fix'd Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De er ikke utgitt enda da. Da mangler det spill på Tony Hawk lista også. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De er ikke utgitt enda da. Da mangler det spill på Tony Hawk lista også. Tony Hawk Motion er da enda ikke utgitt? Uansett så baserer det ganske sikkert, som sagt, på Fall of Reach. "Halo: Reach Falls 2010" legg merke til Falls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå