mcgroven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hideo Kojima overstyrmann for nytt prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Mith Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Castlevania tar seg helt klart best ut i 2d. Kan ikke si jeg er veldig entusiastisk til dette. Gi gjerne beskjed om det kommer flere til DS. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Stiller meg i utgangspunktet positiv til dette, liker stemningen i disse spillene. På tide med en oppgradert versjon som følger dagens standard, håper bare de ikke endrer stilen fullstendig.. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 det så jo drit fett ut men så kan man jo få stort sett alt til å se episk ut med den musikken der. gleder meg veldig og har stor tro på at hideo lager et drit bra spill^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 *Trykke på liker knappen* Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 det ser helt sykt bra ut.digger hack and slash og musikken hørtes epic ut, men eneste som var litt kjipt at den wipen der viste den gul aktig fargen slik som chainsa til kratos..så litt kopiaktig ut littegrann.men et spill som jeg må ha:=) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kombinasjonen Castlevania, åpa spelverd, Patrick Stewart og Ian McKellen høyrast no slett ikkje so verst ut. Kay Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Leste om dette i går samtidig som jeg så denne videoen HD Castlevania - Gametrailers Får ett lite Devil May Cry inntrykk jeg, å det liker jeg. Nå har ikke jeg spillt noen Castlevania spill tidligere, så jeg vet ikke hvordan de var (gameplay), men dette vil jeg prøve NB! Gameplay på 1:15 & det ser ganske episk ut på 1:55 mot "trollet" B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå