Jikla Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Aldri spilt det, men dere mener jeg burde kaste meg på å spille det eller? Jau, da burde du. 75 kr for denne juvelen er billeg. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Aldri spilt det, men dere mener jeg burde kaste meg på å spille det eller? Så absolutt, det har den mest gjennomførte historien av alle FF spillene mener jeg :rolleyes: Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg må jo laste ned ff7 selv..men er den på US storen Internasjonal versjonen..pga jeg vil så sykt banke opp emerald og ruby på ps3'n min..eller kommer EU versjonen til å ha Int også? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må nok laste ned denne perlen Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har lastet den ned og spilt en liten time.. fy søren.. flashback etter flashback.. konge..! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Veldig sugen på dette her. Fikk jo orginal kopien av en kompis i fjor. Gav det 3-4 timer men datt av lasset pga. ekstremt press fra jobb og spillhold Skulle kanskje ha lastet det ned og startet på nytt igjen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 kan noen plz svar på om det er internasjonal versjon eller ikke..har veldig lyst til å kicke assen til emereld og rubt weapon igjen på ps3n. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Faen i helvete! Har kjøpt på PSP, men får "error"-beskjed under installeringa (etter den er downloada). Tips? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 off...det er kjipt asså...er dritsynd det...men du kan værtfall nyte det på ps3'n da ^_^ Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 off...det er kjipt asså...er dritsynd det...men du kan værtfall nyte det på ps3'n da ^_^ "hohoho" Nei, da spiller jeg det heller originalt på psonen min :/ PS3 er vel og bra det, men foretrekker Xbox360 av større konsoler. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Aldri spilt det, men dere mener jeg burde kaste meg på å spille det eller? Hvis du ikke gjør det går du glipp av en opplevelse utenom det normale. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Aldri spilt det, men dere mener jeg burde kaste meg på å spille det eller? Hvis du ikke gjør det går du glipp av en opplevelse utenom det normale. Second that! Tidenes spill (etter Chrono Trigger ) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har spilt et par gode timer nå. Herlig med nostalgi! Endret 6. juni 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor mye nedlasting er det snakk om? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 så sant...stas og spille ff7 på PS1 da...bare synd den går på SCART..det blir ikke like klart da.. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 så sant...stas og spille ff7 på PS1 da...bare synd den går på SCART..det blir ikke like klart da.. True, true. Noen som har noe konstruktivt å komme med ang. problemet mitt? Får beskjed om at "the data is corrupted" når jeg skal starte FF7 på PSPn min. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 prøv og laste det inn på pspen din igjen....kanskje du mangla noen filer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå finnes det ikke lenger noen unnskyldning for ikke å ha spilt det beste JRPGet. B) Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er ps1 spillene på EU PSN store 50 eller 60 hz? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 50hz på EU store! det er forresten blitt sluppet på europe store forrige torsdag så det ut til! jeg kjøpte det derfra ihvertfall, venter nå på et Re1 og Mgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå