Jikla Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Final fantasy 7 ligger nå på us store, kommer vell til eu store snart også. Såg ingen tråder om dette og lurte på om noen hadde fått med seg dette, eller om noen faktisk har lastet det ned fra us store. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er selvfølgelig lastet ned! sjekket med en gang han sa det igår, men måtte vente til idag tidlig! Godt at det endelig kom! har det på plate også, samt på psp'n allerede, men greit å ha det orginalt på farten likevell! Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Håper sykt at det kommer snart.. er hypp på å spille igjennom det igjen. konge spill.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kommer i dag på EU Storen ifølge thesixthaxis.com Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lastet det ned på US store igår, har det også på plate. Men følte jeg trengte å ha det inne på selve boksen også, slik at platene kan fortsette å være på hylla. Dessverre funker ikke savegames fra plate-versjonen på US versjonen ihvertfall. Dermed må man starte på nytt, hvis man har en savegame med spillet på plate Tipper det gjelder bare for de som kjøper på US store. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde vært fantastisk om de hadde fortsatt hele veien opp med FF-serien. Har alt FF7 på PSP så gidder ikke laste ned denne, men 8ern og 9ern har jeg aldri spilt så de hadde vært veldig aktuelle. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 I følge Itavisen skal FF VII komme ut på EU store i dag. Men jeg har et spørsmål: Hvis Når jeg har kjøpt det, kan jeg da spille det både på PSP og PS3, eller må jeg da kjøpe to eksemplarer. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) I følge Itavisen skal FF VII komme ut på EU store i dag. Men jeg har et spørsmål: Hvis Når jeg har kjøpt det, kan jeg da spille det både på PSP og PS3, eller må jeg da kjøpe to eksemplarer. Jepp, du kan overføre spillet fra PS3 til PSP. Altså bare ett kjøp Endret 4. juni 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er prisen? Dette skal lastes ned ASAP. Har mistet både platene og PS1 maskinen min for lengst. Har prøvd PC versjonen, men det stemte ikke i det hele tatt. Klår etter å få fingrene i dette spillet igjen. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hva er prisen? Dette skal lastes ned ASAP. Har mistet både platene og PS1 maskinen min for lengst. Har prøvd PC versjonen, men det stemte ikke i det hele tatt. Klår etter å få fingrene i dette spillet igjen. På US store koster det: 9.99 dollar, ca. 60 kroner Endret 4. juni 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette var jo strålende nyheter. Skal lastes ned så fort det kommer ut! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 På US store koster det: 9.99 dollar, ca. 60 kroner Ti dollar pleier vel å bli "oversatt" til 75 norske kroner, mener jeg. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke når kursen er på 6,10 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men i PS Store følger de vel nødvendigvis ikke kursen 100%, tror det var det han mente. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Uansett så er ikke en hundrelapp mye for å kunne spille FF VII Misunner dere som skal prøve det for første gang ^_^ Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det full skjerm når du spiller eller? Finnes det noen muligheter å spole forbi eller trykke forbi den verste pratingen? Gudene vet hvor manger ganger vi har tatt ruby og emerald B) Er VELDIG py når cloud detter i dass i fantasi verden sin..... Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillet kan kjøpes på EU-store nå. 75,- Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er nu kjøpt. 75 spenn på EU store. Jeg så at på US store at man også fikk kjøpt Resident Evil - Directors Cut. Er det bare å kjøpe med et vanlig europeisk VISA, eller er det noe spesielt man må gjøre (amerikansk adresse etc)? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Funker fett med vanlig EU Visa. Hvertfall funket det får meg, for en stund siden Metal Gear Solid coming to PSN June 18 Det er riktignok US, men hvis det ligner på dette med FFVII så får vel vi spillet rundt samme tid Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Aldri spilt det, men dere mener jeg burde kaste meg på å spille det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå