Gå til innhold

final fantasy 7 på US ps store

Jikla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig lastet ned! :) sjekket med en gang han sa det igår, men måtte vente til idag tidlig! Godt at det endelig kom! har det på plate også, samt på psp'n allerede, men greit å ha det orginalt på farten likevell! :p

Lenke til kommentar

Lastet det ned på US store igår, har det også på plate. Men følte jeg trengte å ha det inne på selve boksen også, slik at platene kan fortsette å være på hylla. Dessverre funker ikke savegames fra plate-versjonen på US versjonen ihvertfall. Dermed må man starte på nytt, hvis man har en savegame med spillet på plate :p Tipper det gjelder bare for de som kjøper på US store.

Lenke til kommentar
I følge Itavisen skal FF VII komme ut på EU store i dag. Men jeg har et spørsmål:

Hvis Når jeg har kjøpt det, kan jeg da spille det både på PSP og PS3, eller må jeg da kjøpe to eksemplarer.

Jepp, du kan overføre spillet fra PS3 til PSP. Altså bare ett kjøp ;)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
Hva er prisen? Dette skal lastes ned ASAP. Har mistet både platene og PS1 maskinen min for lengst. Har prøvd PC versjonen, men det stemte ikke i det hele tatt. Klår etter å få fingrene i dette spillet igjen.

På US store koster det: 9.99 dollar, ca. 60 kroner

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Er det full skjerm når du spiller eller?

Finnes det noen muligheter å spole forbi eller trykke forbi den verste pratingen?

Gudene vet hvor manger ganger vi har tatt ruby og emerald B)

Er VELDIG py når cloud detter i dass i fantasi verden sin..... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...