Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt Rockstars "AGENT"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt nytt angående Agent:

Foreløpig vet vi lite om «Agent», Rockstar har kortene tett til brystet. Rockstar-eierne Take-Two er imidlertid ikke tilbakeholdne når det gjelder forventningene til spillet. Skal man tro de seneste uttalelsene fra Ben Feder, president for Take-Two Interactive, blir Rockstars «Agent» utviklerens neste store serie, og spillet skal utformes vel så bra som «Grand Theft Auto»-serien.

I et intervju med Eurogamer kaster Feder nå litt mer lys over det mystiske spionspillet fra 70-tallet.

– «Agent» vil ha veldig, veldig annerledes historier og svært annerledes utvikling av figurene i forholdt til «Grand Theft Auto», sier Feder til nettstedet.

– Spillet handler om spionasje satt på 70-tallet. «GTA» er mer en urban opplevelse. Det kommer til å bli veldig oppfriskende og jeg tror spillerne kommer til å bli blåst over ende, lover Feder.

Også Rockstars egen sjef og maskot Sam Houser har dryppet litt om spillet.

– Vi elsker å lage actionspill, og «Agent» skal bli det ultimative actionspill. Vi har ønsket å lage dette spillet lenge, og de ansatte i Edinburgh er allerede i gang med et imponerende stykke arbeid. Intens action møter tett atmosfære og en stor historie, i noe som blir helt unikt, sier Houser

http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2654792

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Syns flere burde gjøre som Epic: Ta et og et spill om gangen. Blir det bra mottatt, så kan man heller vurdere en oppfølger.

Er både enig og uenig i det du sier der.

Oppfølgerne har enklere for å bli bra om det er planlagt som en serie fra begynnelsen av.

Om man bare lager et spill, uten å i det hele tatt vurdere en oppfølger kan en eventuell oppfølger få et unaturlig og "kunstig" resultat. Det er noe man ser i mange filmer og spill.

Men om de bruker for mye tid og energi på planlegging av oppfølgere og sånt, kan det jo også gå ut over spillet de skal produsere. Uansett så mener jeg at oppfølgere i allefall må tas med i betrakning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

herre, om det er mulig skal jeg definitivt ha en figur som ligner på harry karakteren i timesplitters :p

om det var det han het x) lenge siden jeg har spilt timesplitters nå x) dere som har spilt vet hvem jeg mener! skal ihvertfall skaffe meg agent om det er bra^^ selv om det mest sannsynlig kommer til å koste penger. syntes jeg leste noe om det en eller annen plass..

dette virker egentlig litt det samme som APB (all points bulletin) om noen har hørt om det? eller er det bare meg? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...