Naiits Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gleder meg! Regner med folket oppdaterer tråden når dere finner info, så må ha den i mine innlegg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere denne tråden, akkurat som jeg gjør med mine andre tråder. Så fort det er mer informasjon ute, blir alt lagt til Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.thesixthaxis.com/2009/06/23/fis...agency-preview/ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er et helt annet spill. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Oops, sånn går det når ein poster utan etter-lunsj-kaffien Beklager den Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tro meg, blingset på det spillet tidligere eg også Og kaffien som du sier, er essensiell ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Nei, jeg tviler på at det skuffer eller flopper. (The same thing?) Ikke nødvendigvis det samme nei. Spillet kan skuffe deg, selv om det ikke flopper. Det kan også floppe, selvom det ikke skuffer deg Endret 24. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Litt nytt angående Agent: Foreløpig vet vi lite om «Agent», Rockstar har kortene tett til brystet. Rockstar-eierne Take-Two er imidlertid ikke tilbakeholdne når det gjelder forventningene til spillet. Skal man tro de seneste uttalelsene fra Ben Feder, president for Take-Two Interactive, blir Rockstars «Agent» utviklerens neste store serie, og spillet skal utformes vel så bra som «Grand Theft Auto»-serien. I et intervju med Eurogamer kaster Feder nå litt mer lys over det mystiske spionspillet fra 70-tallet. – «Agent» vil ha veldig, veldig annerledes historier og svært annerledes utvikling av figurene i forholdt til «Grand Theft Auto», sier Feder til nettstedet. – Spillet handler om spionasje satt på 70-tallet. «GTA» er mer en urban opplevelse. Det kommer til å bli veldig oppfriskende og jeg tror spillerne kommer til å bli blåst over ende, lover Feder. Også Rockstars egen sjef og maskot Sam Houser har dryppet litt om spillet. – Vi elsker å lage actionspill, og «Agent» skal bli det ultimative actionspill. Vi har ønsket å lage dette spillet lenge, og de ansatte i Edinburgh er allerede i gang med et imponerende stykke arbeid. Intens action møter tett atmosfære og en stor historie, i noe som blir helt unikt, sier Houser http://www.spill.no/default.aspx?section=a...&id=2654792 Endret 25. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Da har spillet fått seg en hjemmeside! Men ikke noe ny info der. Står kun "Coming soon" og da mener de vel mer innhold på nettsiden. Link: http://www.rockstargames.com/agent/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Enda en eksklusiv spill jeg må holde øynene mine oppe for, hvor mer skal PS3en få Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Virker fett! Også 70- tallet da, blir sikkert cold war saker. Noe som er et interessant, og kanskje for lite brukt tema imo. Synd jeg ikke har PS3 ennå. Blir spennende å se hvordan det blir, uansett. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Faen så jeg gleder meg til å se noe bilder fra spillet! Og hvis det er sant det de sier om at det skal utformes vel så bra som GTA-serien, så... Ja.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Om AGENT blir en helt ny serie, slik som GTA serien er det iallefall et spill man må følge. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Syns flere burde gjøre som Epic: Ta et og et spill om gangen. Blir det bra mottatt, så kan man heller vurdere en oppfølger. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Syns flere burde gjøre som Epic: Ta et og et spill om gangen. Blir det bra mottatt, så kan man heller vurdere en oppfølger. Er både enig og uenig i det du sier der. Oppfølgerne har enklere for å bli bra om det er planlagt som en serie fra begynnelsen av. Om man bare lager et spill, uten å i det hele tatt vurdere en oppfølger kan en eventuell oppfølger få et unaturlig og "kunstig" resultat. Det er noe man ser i mange filmer og spill. Men om de bruker for mye tid og energi på planlegging av oppfølgere og sånt, kan det jo også gå ut over spillet de skal produsere. Uansett så mener jeg at oppfølgere i allefall må tas med i betrakning. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 herre, om det er mulig skal jeg definitivt ha en figur som ligner på harry karakteren i timesplitters om det var det han het x) lenge siden jeg har spilt timesplitters nå x) dere som har spilt vet hvem jeg mener! skal ihvertfall skaffe meg agent om det er bra^^ selv om det mest sannsynlig kommer til å koste penger. syntes jeg leste noe om det en eller annen plass.. dette virker egentlig litt det samme som APB (all points bulletin) om noen har hørt om det? eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) APB er vell et sandkasse spill på lik linje med Crackdown, bare det er only multiplayer. Dette er vell mer historie og SP. Endret 5. juli 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå