Paisley Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) AGENT I går ble det presentert et nytt spill fra Rockstar under sonys pressekonferanse på E3. Spillet med navnet Agent er kun for ps3, og utvikles av Rockstar North. Rykter går på nettet om dette er det ps3 eksklusive spillet fra Rockstar som det ble hintet om i 2007. Studioet som står bak Grand Theft Auto og Manhunt - Rockstar North - vil nå lage et eksklusivt spill for Playstation 3. Rockstar grunnlegger Sam Houser beskriver spillet Agent som det ultimate actionspillet. I spillet Agent finner handlingen sted på slutten av 1970s spionasjetid og tar spilleren med på en reise over hele verden. Den eneste infoen om spillet ble annonsert av Rockstar: "Agent tar spillere på et paranoid reisen til verden av mottiltak etterretning, spionasje og politiske leiemord under høyden av den kalde krigen på slutten av 1970-tallet. “ " Mer informasjon rundt spillet og dets handling forventes å komme i løpet av kort tid. Kilder: rockstarbase.com gamereactor Endret 3. juni 2009 av Paisley Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 En gledelig nyhet dette...alt Rockstar tar i blir til gull. Og at dette blir ekslusivt til PS3 er et STORT kort for Sony å ha i baklomma. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Venter spennt på nærmere informasjon og bilder Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ettersom vi alle vet hva Rockstar kan gjøre, håper jeg virkelig at dette blir et godt gjennomført prosjekt som rockstars produkter pleier å være. Spørs om ikke dette spillet må kjempe med Alpha Protocol som også er i samme sjanger og har de samme likhetstrekkende. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde det vært noen andre enn Rockstar bak, så hadde jeg ikke hevet et øyebryn før jeg hadde sett en trailer, noen bilder eller noe som helst informasjon. Men siden det er rockestjernene som står bak, så gleder jeg med etter kun å ha sett logoen Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Spørs om ikke dette spillet må kjempe med Alpha Protocol som også er i samme sjanger og har de samme likhetstrekkende. Er Agent et RPG? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ah, nei Agent er jo et Action spill og alpha protocol er jo RPG. Gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Synes helt ærlig man kunne fått litt mer info om dette spillet. Høres utrolig spennende ut, men det er kanskje bare fordi de utelater å fortelle mer enn de gjør Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid. Endret 4. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid. Hvorfor er det et minus? Er bare stilig med et annet tidsperspektiv. Det er derfor Vice City er det beste GTA som har kommet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Et minus for meg iallefall. Men det er ikke et stor minus uansett. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid. Hvorfor er det et minus? Er bare stilig med et annet tidsperspektiv. Det er derfor Vice City er det beste GTA som har kommet. Kan ikke være mer enig i det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slutten av 70-tallet. *sikle*. Høres spennende ut dette, trenger alle de gode argumentene for å kjøpe meg en PS3 jeg kan få! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det eneste jeg mente med minuset var at det var ikke high-tech. Bare det. Endret 7. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Når det er skaperene av selveste GTA IV som lager dette spillet så skuffer det nok ikke Enda en eksklusiv tittel å se fram til!!!! 70-tallet setting byr på masse vil jeg tro!! Endret 7. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nei, jeg tviler på at det skuffer eller flopper. (The same thing?) Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nei, jeg tviler på at det skuffer eller flopper. (The same thing?) Ikke nødvendigvis det samme nei. Spillet kan skuffe deg, selv om det ikke flopper. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid. Ugh, jeg er så lei nåtiden. 70-tallet, go! Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid. Ugh, jeg er så lei nåtiden. 70-tallet, go! Nåtiden er vel i for seg helt grei. Det verste er helt klart fremtiden, og da spesielt det jeg kaller "usaklig fremtid". Men er sykt fornøyd med at de har valgt 70-tallet til dette spillet. Har følelsen av at dette spillet kommer til å bli hypet opp lenge, og er nødt til å levere sakene for at det ikke skal bli en skuffelse for veldig mange. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er deilig at vi slipper nåtid og WWII-tid. Så for min del er det et kraftig pluss at det er '70-taller som gjelder i dette spillet. Det er også en tidsperiode som ikke er brukt så mye i spill, så Agent kan fort bli veldig forfriskende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå