Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt Rockstars "AGENT"

Anbefalte innlegg

AGENT

3401928657.jpg

exklusivtrockstar_spelps3_184401.png

I går ble det presentert et nytt spill fra Rockstar under sonys pressekonferanse på E3. Spillet med navnet Agent er kun for ps3, og utvikles av Rockstar North. Rykter går på nettet om dette er det ps3 eksklusive spillet fra Rockstar som det ble hintet om i 2007.

Studioet som står bak Grand Theft Auto og Manhunt - Rockstar North - vil nå lage et eksklusivt spill for Playstation 3. Rockstar grunnlegger Sam Houser beskriver spillet Agent som det ultimate actionspillet.

I spillet Agent finner handlingen sted på slutten av 1970s spionasjetid og tar spilleren med på en reise over hele verden.

Den eneste infoen om spillet ble annonsert av Rockstar:

"Agent tar spillere på et paranoid reisen til verden av mottiltak etterretning, spionasje og politiske leiemord under høyden av den kalde krigen på slutten av 1970-tallet. “ "

Mer informasjon rundt spillet og dets handling forventes å komme i løpet av kort tid.

Kilder:

rockstarbase.com

gamereactor

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom vi alle vet hva Rockstar kan gjøre, håper jeg virkelig at dette blir et godt gjennomført prosjekt som rockstars produkter pleier å være.

Spørs om ikke dette spillet må kjempe med Alpha Protocol som også er i samme sjanger og har de samme likhetstrekkende.

Lenke til kommentar

Hadde det vært noen andre enn Rockstar bak, så hadde jeg ikke hevet et øyebryn før jeg hadde sett en trailer, noen bilder eller noe som helst informasjon. Men siden det er rockestjernene som står bak, så gleder jeg med etter kun å ha sett logoen :)

Lenke til kommentar
Høres ut som et greit spill, det eneste minuset jeg kan finne er at det ikke er i moderne tid.

Ugh, jeg er lei nåtiden. 70-tallet, go!

Nåtiden er vel i for seg helt grei. Det verste er helt klart fremtiden, og da spesielt det jeg kaller "usaklig fremtid".

Men er sykt fornøyd med at de har valgt 70-tallet til dette spillet. :)

Har følelsen av at dette spillet kommer til å bli hypet opp lenge, og er nødt til å levere sakene for at det ikke skal bli en skuffelse for veldig mange.

Lenke til kommentar

Det er deilig at vi slipper nåtid og WWII-tid. Så for min del er det et kraftig pluss at det er '70-taller som gjelder i dette spillet. Det er også en tidsperiode som ikke er brukt så mye i spill, så Agent kan fort bli veldig forfriskende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...