eriku Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jepp, du såg det helt riktig. Team ICO's nye prosjekt er avslørt. "The Last Guardian" er navnet på det nye spillet, annonserte E3 2009. Her kan du se traileren: The Last guardian E3 2009 Trailer Dette her blir spennendes! Endret 3. juni 2009 av quez Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har meeget stor tro til disse gutta her.. husker enna hvor sweet det var og spille SotC for første gangen og klarte opp på det første kolossen .. ubeskrivelig følese.. i mine 15+++ år som gamer så er den veldig høyt opp på lista mi over minneverdige øyeblikk.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 dette ser helt vanvittig ut. er nødt til å få ut fingern og kjøpe meg en PS2 og Shadow of the Colossus. Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det bør du virkelig anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har verken spilt ICO eller Shadow of the Colossos, men har vært inne på tanken.. men så kommer det ett nytt spill som ødelegger tankene! Flere slike spill som jeg har lyst til å spille, men ikke kommer så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå