bamsefar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Til dere som har problemer med GameGuard Error 0 i Windows 7 x64 bits, vennligst les denne artikkelen. http://blog.integrii.net/?p=231 Funket for meg, får nå starta spillet Skulle akkurat til å spørre selv om noen fikk en småsyk error som jeg måtte ta screen av! Den fixen fungerte, så kudos til deg! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ahhh, fillern! Leste feil i artikkelen. Trodde nøklene skulle bli delt ut klokken 21:00 fredag kveld. Jaja, sånn går det. Hehe, jeg gjorde nesten samme feil. Men så ble jeg usikker og leste en gang til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sukk, hvorfor må slikt skje mens jeg er på kanotur? Hvis noen har en key til overs som de ikke kommer til å bruke, send gjerne en PM Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 "Bli med i Aion-beta til helgen" Bare for å gjøre det klart, betaen varer vel ikke bare i helgen? Kun førstkommende helg, fredag kveld til mandag morgen. Æsj, skal kjøpe Prototype på lørdag, blir ikke mye tid til andre spill, synd at betaen bare varer en helg. Får la en annen person få beta tilgang. Livet er flott... Prototype ble utsatt og jeg får heller ikke spilt Aion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå